[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ارتش، اصل و اساس یک کشور است، روزنامه شیراز نوین

مدیریت شهری شیراز به مناسبت فرارسیدن روز ارتش با امیر سرتیپ ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مدیریت شهری این کلان‌شهر به مناسبت فرارسیدن روز ارتش با امیر سرتیپ ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این دیدار با تبریک روز ارتش به جامعه مجاهد و دلاور ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش گفت: بی‌تردید ارتش آنچنان که حضرت امام خمینی(ره) یاد کردند، یکی از ارکان‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همیشه حافظ امنیت و نظم انقلاب اسلامی و سیادت و حاکمیت و استقلال جمهوری اسلامی ایران بوده، است و خواهد بود.
مهدی طاهری افزود: این ستون‌های امن اگر باشد، علی‌الاصول آنچه را به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شناسیم، قابلیت استقرار خواهد داشت.
او در ادامه گفت: طبیعتاً ارتش، اصل و اساس یک کشور است و افتخار می‌کنیم که چنین زینت بزرگ و درخشنده‌ای، حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز برای همه سربازان، افسران ارتش و خانواده معززشان آرزوی طول عمر، سلامتی و عزت و برای آنها آرزوی سالی پر از خیر و برکت کرد.
شهردار شیراز نیز در این دیدار با تبریک روز ارتش به تمام ارتشیان عزیز، برای آنها آرزوی سلامتی و توفیق بیش از گذشته در راستای خدمت به نظام جمهوری اسلامی را خواستار شد و اظهار کرد: مدیریت شهری و ارتش تاکنون با یکدیگر همکاری و مشارکت خوبی داشته‌اند و در بخشی از اراضی جهت تکمیل خط 2 مترو نقش مهمی داشته‌اند. محمدحسن اسدی با بیان اینکه ارتش به‌عنوان یکی از ارکان مهم دفاعی کشور تحت اوامر فرماندهی معظم کل قواست، تصریح کرد: ارتش مظهر عزت و شرف و نماد غیرت و صلابت مردم شریف ایران و مدافع تمامیت ارضی کشورمان است.
فرمانده ارشد آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز از حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهر شیراز قدردانی و اظهار کرد: نام‌گذاری روز 29 فروردین توسط امام راحل(ره) به‌عنوان روز ارتش، یادگار این مرد بصیر، بادرایت و 
الهی است.
امیر سرتیپ ابوالقاسم رضایی گفت: خوشبختانه اعضای شورای ششم، افرادی مؤمن و متعهد هستند و با ورود محمدحسن اسدی به‌عنوان شهردار، شاهد یک ثبات و آرامش خاص شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی