[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهردار شیراز: یاوران شورا تکیه‌گاه شهرداری هستند، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شیراز با تقدیر از یاوران به‌عنوان تکیه‌گاهی برای مدیریت شهری در محلات، گفت: درخواست‌های یاوران شورای اسلامی شهر در محلات که با دقت و جزئیات رصد و احصا شده است، به‌صورت کلان موردتوجه قرار گرفته و سایر درخواست‌ها نیز به‌صورت مجلد آماده‌ شده که برای آن بودجه تخصیص می‌یابد.
به گزارش دریافتی شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در همایش یاوران شورای اسلامی شهر در مناطق یازده‌گانه این کلان‌شهر، با تقدیر از یاوران به‌عنوان تکیه‌گاهی برای مدیریت شهری در محلات، اظهار کرد: درخواست‌های یاوران شورای اسلامی شهر در محلات که با دقت و جزئیات رصد و مدنظر قرار گرفته است، به‌صورت مجلد آماده ‌شده که برای آن بودجه تخصیص می‌یابد.
او با اشاره به فعالیت‌های عمرانی سال گذشته شهرداری شیراز، به مجموع ۱۲ مرحله عمرانی شامل جهش عمرانی و ابعاد مختلف محرومیت‌زدایی، عمرانی، فرهنگی، ورزشی، گردشگری، حمل‌ونقل، خدماتی و زیست‌محیطی اشاره و با اظهار خرسندی بیان کرد: خوشبختانه نور امیدی بین کل مردم شیراز به وجود آمده و شهروندان از فعالیت‌های مدیریت شهری ابراز رضایت دارند.
شهردار کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه سال گذشته برای نخستین بار در تاریخ شهرداری شیراز، بودجه شهرداری از ۶هزار میلیارد تومان به ۱۸هزار میلیارد افزایش ‌یافته است، تصریح کرد: امسال ما با یک بودجه ۲۳هزار و ۵۰۰میلیارد تومانی روبه‌رو هستیم که فعالیت‌های عمرانی را گسترش می‌دهیم.
اسدی با اشاره به تخصیص بودجه محرومیت‌زدایی اظهار کرد: مدیریت شهری برای رفع محرومیت از مناطق کم‌برخوردار تلاش خود را خواهد کرد که در این راستا در سال جاری ۳ درصد از بودجه عمرانی به محرومیت‌زدایی اختصاص ‌یافته و ۱۰۰ پروژه را تعریف خواهیم کرد.
او همچنین به اختصاص ۳ درصد اعتبار بودجه عمرانی به مسجدمحوری اشاره کرد.
این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز با اشاره به تعامل بهینه شهرداری با نهادها و دستگاه‌های خدمات‌رسان و زیارتی و گردشگری در نوروز امسال، تصریح کرد: این تعامل باعث شد که امسال یکی از بهترین سال‌ها برای میهمانان نوروزی باشد و مردم بسیار راضی بودند.
اسدی افزود: در سنوات گذشته ما مصدوم یا فوتی داشتیم، اما امسال به همت نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ۲۱۸ نفر از مسافران از خطر مرگ و مسمومیت ناشی از روشن‌کردن وسایل گرمایشی در چادر نجات پیدا کردند.
شهردار شیراز گفت: ۱۱ ایستگاه و موکب افطاری ساده در نوروز در یازده منطقه شهرداری به همت شهرداری برای خدمت به میهمانان نوروزی برپا شد.
او با بیان اینکه ۳هزار نفر نیروی شهرداری در ایام تعطیلات مشغول کار بودند، عنوان کرد: از پنجم فروردین‌ماه هیچ پروژه تعطیلی در این شهر وجود ندارد و مطابق برنامه زمان‌بندی در حال فعالیت هستند.
اسدی به طرح پیوند به‌منظور تکریم و ارتباط مدیریت شهری با شهروندان خاطرنشان کرد: این طرح از سال گذشته آغاز شده و امسال با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت. محمدتقی تذروی رئیس کمیته مرکزی یاوران شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این همایش، یاوران شورا در محلات را سندی افتخار برای خدمت به مردم دانست و عنوان کرد: گام‌های نخست پروژه‌های محرومیت‌زدایی توسط شهردار برداشته شد و در مناطق این برنامه‌ها در حال انجام است و ما انتظار داریم در سال جاری پروژه‌های بیشتری انجام شود.
سیده مریم حسینی رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز نیز به تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان شهرداری اشاره و بیان کرد: این تلاش برای خدمات‌رسانی به مردم همانند عبادت است.
او به نقش و تلاش یاوران شورا در محلات برای پیشبرد امور و خدمات به مردم اشاره و از آن‌ها تقدیر کرد.
رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز همچنین خواستار همیاری یاوران شوراها در تلاش برای محرومیت‌زدایی از چهره مناطق این کلان‌شهر شد.
آرش فرج‌زاده، قائم‌مقام شهردار شیراز نیز از رصد و احصای مسائل محلات توسط یاوران شورای اسلامی شهر شیراز تقدیر و اظهار کرد: برخی از این مسائل و درخواست‌ها که به‌صورت کلان مطرح بود، موردتوجه مدیریت شهری قرار گرفت و تمامی موارد ارزشمند دیگر جهت استفاده به‌صورت کتابچه‌ای درآمده و درخواست‌های مربوطه به مدیران مربوطه و مناطق جهت برنامه‌ریزی و اجرا ارجاع شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی