[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شهردار شيراز: مدیریت شهری شیراز در امر ورزش اهتمام ویژه‌ای دارد، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شيراز با بیان اینکه مدیریت شهری در امر ورزش اهتمام ویژه‌ای دارد، گفت: امید است با راهنمایی اساتید و بزرگان این حوزه در مسیر ایجاد زیرساخت‌های اصلی و توسعه ورزش بیش از گذشته گام برداریم.  
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، آیین تجلیل از زین‌العابدین عرب، پیشکسوت عرصه کشتی فارس به‌همت هیئت کشتی برگزار شد‌‌.
شهردار شیراز در این آیین که با حضور ورزشکاران و قهرمانان این رشته ورزشی برگزار شد، از حضور نمایندگان مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و امیر رضایی، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های فارس و کهگیلویه‌وبویراحمد قدردانی کرد.
محمدحسن اسدی با بیان اینکه شیراز یک شهر ادبی، مذهبی، هنری و ورزشی است، اظهار کرد: امیدواریم که شاهد توسعه ورزش در این شهر باشیم و همه باید در این حوزه همت ویژه‌ای داشته باشند.  
این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه شورای اسلامی شهر  شیراز هم اهتمام ویژه‌ای به توسعه ورزش دارد، افزود: شهر شیراز نیاز به توسعه زیرساختی در حوزه ورزش دارد و امروز سرانه ورزشی فارس و این کلان‌شهر با وجود تمام تلاش‌های انجام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان، به‌دلیل کاهش اعتبارات و وضعیت عمومی دولت چندان نیست.  
او ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در امر ورزش اهتمام ویژه‌ای دارند و امید است با راهنمایی اساتید و بزرگان این حوزه در مسیر ایجاد زیرساخت‌های اصلی و توسعه ورزش بیش از گذشته گام برداریم.  شهردار شیراز همچنین از زحمات زین‌العابدین عرب در بیش از سه دهه فعالیت درعرصه ورزشی تقدیر کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی