[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تابستان بدون خاموشی اولویت صنعت برق است، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس:
تابستان بدون خاموشی اولویت صنعت برق است

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس با بیان اینکه تابستان بدون خاموشی یک اولویت صنعت برق است، گفت: گذر موفق از تابستان امسال، بدون خاموشی برنامه‌ریزی‌شده به‌عنوان یک خط مشی اصلی و برنامه‌ریزی‌شده در دستور کار قرار دارد.
یدالله حقیقی چهارشنبه ۳۰ فروردین با تأکید بر اینکه برای گذر موفق از پیک تابستانه مصرف برق، باید همه ظرفیت‌ها به کار گرفته شود، افزود: همه تمهیدات در نظر گرفته خواهد شد تا تابستان پیش رو را بدون خاموشی سپری کنیم. او به وظایف روابط‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه صنعت برق اشاره و اضافه کرد: در این زمینه ۱۴۰ برنامه و مسئولیت تعریف شده که یک‌سوم از این برنامه‌ها مربوط به فرهنگ‌سازی، مدیریت مصرف و تقاضا، ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی و... است.
حقیقی، موفقیت در این عرصه را مستلزم همراهی و همکاری جهادی و متعهدانه همه مدیران و کارکنان، متخصصان و مهندسان و کارگران و کارمندان صنعت برق دانست و گفت: تجربه تابستان سال ۱۴۰۱ نشان داد که با یک فعالیت جهادی و عملکردی متعهدانه با استفاده مطلوب از منابع انسانی و مدیر پاسخ‌گو، موفقیت در دسترس است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس به برخی از تصمیمات اتخاذشده در نشست هم‌اندیشی مدیران عامل صنعت برق کشور، گفت: ۳۱ مورد از ۱۴۰ برنامه‌ مطالعه‌شده برای گذر از پیک مصرف تابستان امسال نیز مربوط به اقدامات بخش مدیریت مصرف و تقاضا و ۱۳ مورد به اقدامات ستادی و همکاری بین‌بخشی مربوط است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی