[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

فرماندار شیراز: حضور مدیر ارشد هر دستگاه در جلسات الزامی است، روزنامه شیراز نوین

فرماندار شیراز با گلایه از حاضرنشدن برخی مدیران در جلسات علی‌رغم دعوت رسمی، تأکید کرد که در جلسات شهرستانی، حضور مدیر ارشد هر یک از دستگاه‌های عضو، الزامیست. لطف‌الله شیبانی در حاشیه کارگروه سامان‌دهی سگ‌های بلاصاحب، بر ضرورت حضور رؤسای ادارات و مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف شهرستان شیراز در جلسات فرمانداری تأکید کرد. به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شیراز، شیبانی گفت: حضور نمایندگان ادارات اعم از معاونان، مدیران و کارشناسان ادارات شهرستان در جلسات و در غیاب مدیر ارشد دستگاه، فاقد اعتبار بوده و به‌عنوان غیبت دستگاه مربوطه تلقی می‌شود.
شیبانی در خصوص شهرداری شیراز نیز گفت: در موضوعاتی که از شهردار شیراز برای حضور در جلسه‌ای دعوت می‌شود، حضور شخص شهردار مدنظر است.
فرماندار شیراز گفت: در جلسات مرتبط با شهرداران مناطق و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری، حضور شخص مدیر منطقه یا رئیس سازمان در جلسات شهرستان الزامی است.
شیبانی رعایت‌نشدن این دستورالعمل از سوی کُل ادارات و دستگاه‌های شهرستان را تخلف ذکر و خاطرنشان کرد: بدیهی است موارد تخلف برای برخورد قانونی با مدیر ارشد مجموعه، به مراجع ذی‌صلاح استانی ارجاع خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی