[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بهزیستی آماده دریافت زکات فطره است ، روزنامه شیراز نوین

محمدرضا هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس با اعلام آمادگی پایگاه‌های بهزیستی فارس جهت دریافت زکات فطره از هم‌استانی‌های مؤمن روزه‌دار گفت: ۱۸۰ صندوق و ۷۰ دستگاه خودپرداز برای جمع‌آوری زکات فطره هم‌استانی‌ها در نظر گرفته شده است.
هوشیار با اشاره به برگزاری پویش عید همدلی و با بیان اینکه تمامی مراکز و ادارات بهزیستی شهرستان‌های تابعه و مؤسسات خیریه تحت‌نظارت بهزیستی فارس آماده دریافت زکات فطره و نذورات از سوی هم‌استانی‌های نوع‌دوست و نیک‌اندیش هستند، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان و با همت خیران، بیش از ۶۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۶میلیارد ریال جهت جامعه هدف بهزیستی فارس تهیه و توزیع شده است.
مدیرکل بهزیستی فارس گفت: بر اساس فتوای مراجع عظام تقلید، نیک‌اندیشان می‌توانند فطریه خود را به ادارات بهزیستی و مؤسسات خیریه تحت‌نظارت بهزیستی که متولی نگهداری و ارائه خدمات به افراد دارای معلولیت، ایتام، خانواده‌های بی‌سرپرست و نیازمند هستند، پرداخت نمایند. از این رو بهزیستی فارس تعداد ۱۸۰ صندوق و ۷۰ دستگاه خودپرداز جهت دریافت زکات فطره در سراسر استان مستقر می‌نماید.
مدیرکل بهزیستی فارس افزود: شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۰۱۸۹۵۶ به نام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی نزد بانک مرکزی نیز جهت واریز زکات فطریه هم‌استانی‌های نیک‌اندیش در نظر گرفته شده است.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی