[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شهر با فرهنگ شهر می‌شود ، روزنامه شیراز نوین

جلسه کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز به تقویت زیرساخت‌های عمرانی در حوزه فرهنگی این کلان‌شهر و همچنین تدابیری لازم برای ویژه‌برنامه‌های «هفته شیراز» اختصاص یافت.
 به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، در جلسه کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) شورای اسلامی شهر که در ساختمان شهید سلیمانی شهرداری برگزار شد، به تشریح و تعیین تکلیف ویژه‌برنامه‌های هفته شیراز و پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی پرداخته شد.
شهردار کلان‌شهر شیراز در این جلسه که معاونان و مدیران شهرداری نیز حضور داشتند، فرهنگ را از ضروریات گسترش شهری دانست و بر تقویت زیرساخت و ابعاد آن به‌منظور ساخت شهری شایسته و درخور شهروندان تأکید کرد.
محمدحسن اسدی با اشاره به پیش رو بودن «هفته شیراز»، بر ایجاد تدابیر لازم و میزبانی شایسته از میهمانان و گردشگران در اردیبهشت زبانزد شیراز تأکید کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) نیز با بیان اینکه زیربنای سیاست پایدار اقتصاد پایدار و زیربنای اقتصاد پایدار فرهنگ پایدار است، بر تقویت زیرساخت‌های فرهنگی به‌منظور حکمرانی مناسب تأکید و تصریح کرد: مدیریت شهری باید کار فرهنگی و زیرساختی انجام دهد. رضا محمدیان با بیان اینکه در کار فرهنگی باید جو غالب حاکم شود تا سرمایه‌های فرهنگی تقویت شوند، گفت: در این راستا جهت‌دهی فرهنگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی