[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

از برنامه‌های ورزش نابینایان حمایت شود ، روزنامه شیراز نوین

در دیدار رئیس و هیئت رئیسه هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز بر اهتمام جدی این اداره از ویژه برنامه های ورزشی نابینایان و کم بینایان استان تأکید شد.
به گزارش کمیته روابط عمومی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان فارس، در این دیدار که هادی عیدی‌پور، رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان شهرستان شیراز و پادبان، دبیر این هیئت نیز حضور داشتند، برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و عمرانی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان فارس در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت هیئت در سال گذشته به کسب عناوین مختلف و مدال‌های رنگارنگ ورزشکاران نابینا و کم‌بینا اشاره کرد و گفت: مجموع تلاش‌هایی که صورت گرفته و انگیزه‌هایی که در ورزشکاران ایجاد شد باعث شد این عزیزان در 6 ماه گذشته به‌اندازه بیش از چهار سال پیش از این به موفقیت‌ها و مدال‌های مختلف دست پیدا کنند.
جواد مرادپور ادامه این روند و ارتقای جایگاه ورزش فارس را مستلزم همراهی، هم‌فکری و همدلی مسئولان ورزش و ورزشکاران عنوان کرد و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که در هیئت صورت گرفته، مطمئناً امسال و سال‌های آتی نیز شاهد درخشش ورزشکاران خود در سطح کشور و آسیا و جهان خواهیم بود.
مرادپور از استعدادیابی، پرداختن به آموزش حرفه‌ای و فراهم کردن زمینه مساعد برای ورزش به‌عنوان محرکی برای ایجاد انگیزه بیشتر در ورزشکاران و همچنین کشف استعدادهای جدید به‌عنوان راه‌های رسیدن به موفقیت هیئت در انجام رسالت خود نام برد و از اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز نیز خواست در این زمینه با همکاری نزدیک با هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان فارس در تحقق اهداف عالی جامعه ورزش همراهی و همکاری کنند. 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز نیز در این دیدار با تأکید بر حمایت از برنامه‌های هیئت ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان فارس، خدمت به روشندلان را یک موهبت الهی دانست.
عبدالرحیم خداجو اظهار داشت: هر قدمی بتوانیم برای عزیزان روشندل برداریم چرا که این عزیزان شایستگی‌های خیلی بالایی دارند و من همواره در مسئولیت‌های مختلف با آنها زندگی کرده‌ام و در عرصه‌های رقابت‌ها برای دیار خود افتخارآفرینی کردند. وی تأکید کرد: یک‌‌دلی و همدلی و در کنار هم بودن این ورزشکاران عزیز باعث شد که خوش بدرخشند و در مسابقات صاحب عنوان شوند. 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در خصوص حمایت از پیشرفت امور عمرانی، همکاری در برگزاری مسابقات و اردوهای ورزشکاران شهرستانی، استانی و کشوری و برنامه‌ریزی و همکاری در راستای شناخت استعدادها و گسترش ورزش نابینایان و کم‌بینایان با هیئت استان فارس و شهرستان شیراز نیز قول مساعد داد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی