[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رقیب «قایدی» پدیده دربی می شود؟، روزنامه شیراز نوین

به گزارش وینگر، مهاجم جوان پرسپولیس با گذر از روزهای مصدومیت توانسته در تمرینات گروهی سرخ‌پوشان در آستانه دربی پایتخت حضور پیدا کند.
به گزارش فوتبال 360، دربی پایتخت در سالیان گذشته در شرایطی برگزار شده که رکورد حضور جوان‌ترین بازیکن تاریخ دربی با میدان دادن وینفرد شفر به الله‌یار صیادمنش در این مسابقه حساس در لیگ هفدهم شکسته شد و چهره‌هایی مثل محمد شریفی، رضا آذری و امیرحسین حسین‌زاده هم جزو بازیکنان جوانی بودند که در فصول گذشته در دربی پایتخت به میدان رفته‌اند. مصاف شاگردان یحیی گل‌محمدی و ریکاردو سا پینتو در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در شرایطی برگزار می‌شود که بعید به نظر می‌رسد سورپرایز ویژه‌ای در راه باشد و بازیکن جوانی بخواهد در این مسابقه فرصت درخشش پیدا کند.
الله‌یار صیادمنش با 17 سال و 117 روز توانست رکورددار عنوان جوان‌ترین بازیکن دربی شود اما نگاهی به فهرست سرخابی‌های پایتخت در آستانه دربی نشان می‌دهد که این رکورد نمی‌تواند توسط چهره‌های شاخص 2 تیم شکسته شود و به‌نظر می‌رسد که کادرفنی 2 تیم با اعتماد به چهره‌های باتجربه خود پا به حساس‌ترین تقابل لیگ بیست‌ودوم خواهند گذاشت و در این مسابقه که می‌تواند در تعیین وضعیت تیم قهرمان فصل سرنوشت‌ساز باشد، به بازیکنان جوان خود میدان نخواهند داد.
مهدی قایدی و محمد محبی با 25 سال سن جزو جوان‌ترین بازیکنان استقلال در دربی پیش ‌رو به‌شمار می‌روند و آن‌سوی میدان هم محمد عمری در 23 سالگی به‌دنبال انجام دومین بازی خود در دربی پایتخت است. عمری در دیدار اخیر تیمش در کرمان مقابل مس غایب بود و همراه کاروان سرخ‌پوشان پایتخت به کرمان سفر نکرد تا حضورش در مصاف با استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد اما به‌نظر می‌رسد که او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در مسابقه حساس پیش ‌رو ندارد.
محمد عمری که در مصاف با ملوان بندر انزلی فقط یک نیمه توانست برای تیمش به میدان برود و سپس جای خود را به سینا اسدبیگی داد و به‌دلیل مصدومیت قادر به ادامه همراهی پرسپولیس نبود، در بازی رفت سرخابی‌های پایتخت در لیگ بیست‌ودوم و در شرایطی که پرسپولیسی‌ها در شوک جدایی یورگن لوکادیا بودند، در نیمه دوم به ترکیب تیمش اضافه شد اما نتوانست در تغییر نتیجه به سود سرخ‌پوشان پایتخت موفق عمل کند.
وینگر جوان، سرخ‌پوشان پایتخت که توانایی بازی در پست مهاجم هدف را هم دارد، حالا بعد از حضور به‌عنوان یار جانشین در دربی رفت، این فرصت را دارد تا در مسابقه برگشت 2 تیم پرسپولیس و استقلال با تصمیم یحیی گل‌محمدی در ترکیب اصلی به میدان برود. عمری، سه‌شنبه‌شب در تمرینات گروهی تیمش شرکت کرد تا خیال گل‌محمدی را درباره وضعیت جسمانی خود آسوده کند و در آستانه دربی، دغدغه سرمربی باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت درباره ستاره تیمش برطرف شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی