[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تصمیمات روی کاغذ نماند ، روزنامه شیراز نوین

رئیس اتاق اصناف استان فارس با بیان اینکه جامعه بزرگ اصناف بیشترین اشتغال را در کشور دارند، گفت: این قشر بدون هیچ‌گونه بار مالی به دولت، حدود ۱۹ درصد تولید ناخالص ملی را به دوش می‌کشند. به گزارش شیرازنوین به نقل از ایرنا، علیرضا رعنایی افزود: در صورت حمایت، امکان افزایش تولید ناخالص ملی تا ۲۴ درصد نیز وجود دارد و نیاز است امروز در حوزه تصمیم‌گیری‌ها از نظرات کارشناسی اصناف حتماً استفاده شود؛ زیرا دیگر دوران آزمون و خطا گذشته است.
وی ادامه داد: برخی تصمیم‌گیری‌های مرتبط با اصناف بدون اخذ نظر کارشناسی این جامعه به‌عنوان بزرگ‌ترین تشکل مدنی کشور، یا روی کاغذ مانده یا در اجرا با نتیجه دلخواه فاصله بسیار دارد.
عضو هیئت‌رئیسه اتاق اصناف ایران ادامه داد: لازمه تحقق شعار سال، داشتن برنامه‌ریزی مدون قابل‌اجراست که برای آن باید مسیر راه را با شناسایی فرصت‌ها و تهدیدات هموار کرد. وی اضافه کرد: اسفندماه سال گذشته جمع‌بندی برنامه‌های سال ۱۴۰۱ اتاق اصناف ایران به میزبانی خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد و امسال تلاش کردیم شروع سال را با میزبانی از همکاران خود در شیراز آغاز کنیم. رعنایی ادامه داد: بنا بر تقاضا و پیشنهاد هیئت نمایندگان منتخب فارس در اتاق اصناف ایران، سه‌شنبه پنجم اردیبهشت شیراز میزبان حدود ۱۶۶ عضو اجلاس اتاق اصناف ایران است. وی اضافه کرد: در این اجلاس، بررسی قوانین نظام صنفی و سامانه نوین اصناف و احقاق حقوق اصناف مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی