[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

«نذر رهایی» ۲۴ زندانی جرائم غیرعمد در شیراز در عید فطر، روزنامه شیراز نوین

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز از آزادسازی ۲۴ زندانی جرائم غیرعمد به‌همت خیران و توسط بسیجیان این ناحیه از سپاه همزمان با عید سعید فطر خبر داد. به گزارش ایکنا، مجید علی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز روز ۳ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از برنامه‌هایی که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای کمک‌های مؤمنانه در ایام شیوع کرونا در شیراز و استان فارس دنبال شد، اجرای طرح «نذر رهایی» بود.
وی با بیان اینکه این طرح به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با همت و همکاری خیران و بسیجیان بوده است، افزود: در این راستا همزمان با عید سعید فطر، ۲۴ زندانی جرائم غیرعمد به همت خیران و بسیجیان این ناحیه از سپاه در قالب طرح مذکور آزاد شدند و به آغاز خانواده‌های خود بازگشتند. فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز اظهار کرد: با پرداخت مبلغ ۱۷۲میلیون تومان و مساعدت ستاد دیه استان تعداد ۲۴ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند.
علی‌پور یادآور شد: از ابتدای اجرای پویش طرح «نذر رهایی» سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز تاکنون تعداد ۲۹۵ زندانی جرائم غیرعمد را به همت خیران بسیجی آزاد کرده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی