[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فارسی‌ها شانس کسب سهمیه آسیا و المپیک دارند، روزنامه شیراز نوین

 دو و میدانی‌کاران استان فارس دارای شانس کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی آسیا و حضور در المپیک هستند.
هاشم صیامی در مجمع سالانه هیئت دو و میدانی فارس گفت: ورزشکاران دو و میدانی‌کار استان فارس دارای شانس کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی آسیا و حضور در المپیک هستند و می‌توانند مدال بازی‌های آسیایی از آن خود کنند.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، مجمع سالانه هیئت دو و میدانی فارس، 30 فروردین‌ماه با حضور هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دو و میدانی، حیدر صفرپور، مدیرکل ورزش و جوانان فارس، روح‌الله نجمی، رئیس هیئت دو و میدانی فارس، هیئت رئیسه و اعضای مجمع هیئت دو و میدانی استان برگزار شد.
هاشم صیامی در این مجمع گفت: استان فارس با پیشینه قوی در ورزش دو و میدانی، ظرفیت بسیار ارزشمندی را داراست و این استان طی سال گذشته در تمامی رقابت‌های دو و میدانی کشور شرکت کرد و نماینده خوبی برای ورزش این استان بود.
وی با تقدیر از نگاه ویژه مدیرکل ورزش و جوانان فارس به رشته دو و میدانی ادامه داد: دکتر صفرپور همواره حامی ورزش مادر و مدال‌آور دو و میدانی بوده است و امیدواریم با کسب مدال توسط ورزشکاران استان پاسخگوی محبت وی باشیم.
رئیس فدراسیون دو و میدانی، کسب مدال نقره مسابقات دو صحرانوردی آسیا توسط امیر حسین شاهسونی و طلا در رشته پرتاب وزنه مسابقات بین‌المللی نوروزگاه توسط زهرا امیدوار را از افتخارات فراملی ورزش دو و میدانی فارس در سال 1401 برشمرد.
صیامی افزود: خوشبختانه، ورزشکاران استان فارس در حال حاضر دارای شانس کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی آسیا و حضور در المپیک هستند و می‌توانند مدال بازی‌های آسیایی از آن خود کنند و با حمایت و تلاش خود عزیزان به این مهم دست یابند.
وی در خصوص مسابقات آسیایی هم گفت: 24 نفر به مسابقات آسیایی در رده‌های نوجوانان و جوانان اعزام خواهند شد و امیدواریم ورزشکاران خوب استان فارس نیز به این رقابت‌ها اعزام شوند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی