[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

معاون شهردار شیراز ورزش محلات رونق می‌گیرد ، روزنامه شیراز نوین

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از رقابت نود تیم شرکت‌کننده در ششمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان در محلات شیراز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، محمدعلی چوبینی بیان کرد: هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان، ششمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان محلات شیراز با حضور بیش از ۹۰ تیم در حال برگزاری است.
معاون فرهنگی شهردار اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان محلات شیراز با حضور 18 گروه پنج تیمی در سالن پهلوانان نصیری برگزار می‌شود. چوبینی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه و آغاز این مسابقات هم‌زمان با میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام‌ حسن مجتبی(ع) برگزار شد، گفت: این مسابقات که در هفته اول با چهل بازی برگزار شد امسال نیز مورد استقبال بسیار خوب شهروندان قرار گرفت.
وی ضمن دعوت از کلیه دوستداران و علاقه‌مندان جهت تماشای این مسابقات دیدنی، افزود: در این مسابقات، فرآیند استعدادیابی ورزشکاران با حضور مربیان استعدادیاب هیئت فوتسال و شهرداری انجام می‌شود.
معاون فرهنگی شهردار شیراز در پایان یادآور شد: بازی پایانی این دوره از مسابقات در اردیبهشت‌ماه و هم‌زمان با ایام گرامیداشت روز شیراز برگزار خواهد شد و هفتمین دوره این رقابت‌ها در آینده نزدیک به شکل گسترده‌تری برگزار می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی