[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

خشم مدیران بایرن در رختکن، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ورزش سه‌، مدیران بایرن مونیخ پس از شکست برابر ماینتس با عصبانیت به رختکن این تیم رفتند تا ناراحتی‌شان را به اطلاع بازیکنان برسانند.
بایرن مونیخ روز شنبه در دیدار برابر ماینتس، شکست دیگری را تجربه کرد تا بحرانش در چند هفته اخیر به نقطه اوج رسیده باشد. 
این شکست باعث شد که شاگردان توماس توخل صدرنشینی جدول بوندس‌لیگا را از دست بدهند و دورتموند با پیروزی برابر آینتراخت فرانکفورت در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‎ها قرار بگیرد. 
توخل که به‌جای یولیان ناگلزمان برای هدایت این تیم انتخاب شده، حالا سه بازی از هفت دیدار اولش روی نیمکت این تیم را با شکست پشت سر گذاشته است و روزهای سختی را در آلیانز آرنا 
سپری می‌کند. 
فشارها روی مدیران بایرن به‌خاطر اخراج ناگهانی ناگلزمان و انتخاب این مربی بسیار زیاد است و این فشار حالا به جایی رسیده که مدیران این باشگاه شامل اولیور کان، پس از پایان بازی اخیر راهی رختکن شدند. 
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی، به‌همراه هربرت هاینر، رئیس باشگاه هم در این مسیر با کان همراهی کرده‌اند و گفته می‌شود که آنها با عصبانیت وارد رختکن شده و به بازیکنان گفته‌اند که از عملکرد آنها بسیار ناراحت و ناامید و 
خشمگین هستند. 
حضور مدیران در رختکن در چند هفته اخیر به سوژه جدیدی در فوتبال اروپا تبدیل شده است و پیش از این تاد بولی، مالک و رئیس چلسی، به‌خاطر این اقدام مورد انتقاد زیادی قرار گرفته بود. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی