[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

توسعه نوآوری‌ در حوزه تولید، روزنامه شیراز نوین

رئیس اداره روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز مختص ادوات و ماشین‌آلات، نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری و تجهیزات گلخانه از پنجم تا هشتم اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی این استان گشایش می‌یابد. 
به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سید عبدالوهاب نقیب با اشاره به اینکه 200 شرکت‌کننده با حوزه فعالیت مختلف در این نمایشگاه حضور دارند، تصریح کرد: این نمایشگاه در پنج سالن و فضای باز و در وسعتی بیش از ده‌هزار مترمربع برگزار می‌شود. 
این مقام مسئول با بیان اینکه نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز در اولین روز برگزاری رأس ساعت 17 با حضور مسئولان ارشد ملی و استانی بخش کشاورزی افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: این نمایشگاه در طول روزهای برگزاری از ساعت 15 تا 21 پذیرای کارشناسان، کشاورزان، بهره‌برداران و عموم علاقه‌مندان 
خواهد بود.
نقیب با اشاره به جایگاه استان فارس در تولید محصولات کشاورزی و تأمین امنیت غذایی کشور ابراز کرد: امیدوارم این نمایشگاه‌ بتواند کارکرد‌هایی را که برای آن متصور هستند، جامه عمل بپوشاند.
به گفته وی، برخی از انتظاراتی که از این نمایشگاه‌ها می‌رود، این است که به توسعه نوآوری‌هایی که در حوزه‌های تولیدی وجود دارد، کمک کند و موجب ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و کشاورزان شود. 
او با بیان اینکه غرفه روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در سالن حافظ نمایشگاه بین‌المللی این استان برپا می‌شود و با حضور کارشناسان خبره آماده پاسخ‌گویی به مراجعه‌کنندگان خواهد بود، افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه آموزشی و ترویجی از جمله برنامه‌های جنبی تدارک دیده‌شده در نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی