[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

انعقاد تفاهم‌نامه سازمان همیاری شهرداری‌های فارس با مؤسسه عطرک، روزنامه شیراز نوین

تفاهم‌نامه فی‌مابین سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس با مؤسسه عطرک منعقد شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس، نشست و دیدار صمیمی مسعود زاده باقری مدیرعامل مؤسسه عصر طلایی رشد کودک، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی با سیدعلی سیدنصیری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس و دیگر مسئولان در محل مؤسسه ایمت برگزار شد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس در این نشست با بیان اینکه تعلیم و تربیت کودکان از سنین پایین بسیار حائز اهمیت است، افزود: مؤسسه عصر طلایی رشد کودک (ایمت) این مهم را انجام داده و با آموزش فرزندان ما راهی برای پیشرفت هرچه بیشتر جامعه ایجاد کرده است.
سیدعلی سیدنصیری در ادامه سخنان خود عنوان کرد: ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف به جامعه هدف باعث امیدبخشی و دلگرمی می‌شود. همچنین در این جلسه به بررسی موضوعاتی از قبیل همکاری و تعامل هرچه بیشتر و بهتر سازمان با مؤسسه پرداخته شد، که تفاهم‌نامه‌ای فی‌مابین سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس با مؤسسه عصر طلایی رشد کودک منعقد و مقرر شد در جهت ارائه خدمات رفاهی، آموزشی و فرهنگی کارکنان دو مجموعه برنامه‌هایی اجرا شود. گفتنی است این نشست با حضور مدیرعامل مؤسسه عطرا و عطرک، رئیس فدراسیون دو و میدانی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان، معاونان و مدیران واحد‌های مربوطه روز چهارشنبه 30 فروردین برگزار شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی