[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۱۴۶۹
  • دوره جدید

بهترین پروتئین برای مصرف در ناشتای صبحانه ، روزنامه شیراز نوین

کارگر آنلاین: برای ترمیم و ساخت عضلات بدن، پروتئین اهمیت زیادی دارد. برای اطمینان از وجود مواد لازم برای رشد عضلات، مصرف پروتئین در وعده صبحانه بسیار مهم است. بهترین روش برای تأمین پروتئین مورد نیاز بدن، استفاده از غذاها با بیشترین تراکم پروتئینی است. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد، افرادی که در یک صبحانه با ۳۵۰ کیلو کالری ، ۳۵ گرم پروتئین مصرف می‌کنند نسبت به افرادی که ۱۳ گرم پروتئین استفاده می‌کنند راحت‌تر می‌توانند وزن خود را کم کنند. تخم مرغ مخصوصاً سفیده آن، غذایی است که دارای تراکم بالای پروتئین می‌باشد. پودر پروتئین کازئین نیز دارای تراکم پروتئین بالایی است که نسبت به دیگر پودرهای پروتئینی کمتر تجزیه می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی