[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۱۴۷۲
  • دوره جدید

مدیرعامل آبفا شیراز: هدف رضایتمندی شهروندان است، روزنامه شیراز نوین

بهروزی: در راستای ارائه خدمات بهتر به مشترکان، ساختمان منطقه 4 آماده شد

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز به همراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت از ساختمان جدید منطقه 4 بازدید داشت. مدیرعامل آبفا شیراز گفت: ایجاد سازوکارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به مردم و رضایتمندی ارباب‌رجوع یکی از هدف‌های اصلی شرکت است.
بهمن بهروزی افزود: یکی از مقوله‌های سنجش کارآمدی نظام اداری، میزان رضایتمندی مردم از خدمات ارائه‌شده توسط دستگاه‌های دولتی و اداری است. وی ابراز داشت: در راستای تکریم، پاسداشت و حمایت از ارباب‌رجوع‌ و نیز ارائه خدمات بهتر به مشترکان ساختمان منطقه 4 درخور شأن مشترکان شیرازی و نیز همکاران پیش‌بینی و آماده شد. بهروزی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت و صعوبت کار مناطق شرکت آبفا شیراز اشاره کرد. گفتنی است در این بازدید مدیرعامل آبفا شیراز پاسخ‌گوی برخی از مشترکان بود و درمورد رفع مشکلات دستوراتی صادر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی