[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

خانه مطبوعات تشکلی رسمی در کنار اداره‌کل ارشاد است ، روزنامه شیراز نوین

اعضای هیئت‌مدیره دوره هشتم خانه مطبوعات فارس با حضور مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی فارس معرفی شدند. مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی فارس گفت: خانه مطبوعات تشکل جدی و رسمی در کنار اداره‌کل استان است که این تشکل باید هویت جدی‌تری پیدا کند.
قانعی با اشاره به اینکه از برگزاری دوره‌های آموزشی و جشنواره مطبوعات حمایت می‌کنیم، بیان کرد: خود را موظف به حمایت از خانه مطبوعات و اعضا می‌دانیم. وی افزود: اصلاحات اساسنامه‌ای، پوشش کامل خبرنگاران و تأمین فضای مناسب برای خانه مطبوعات در محل اداره‌کل ارشاد از موضوعاتی است که باید به آن رسیدگی کرد.
قانعی با بیان اینکه گفته می‌شود مشکل نقدینگی در خانه مطبوعات وجود دارد، ابراز کرد: در واقع این موضوع را نمی‌پذیرم و سعی شده است این ادبیات حذف شود؛ چنانچه در حوزه فرهنگ ۵۰ مؤسسه حمایت مادی شدند.
مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی فارس با بیان اینکه نیازمند پلتفرم‌های جدید در حوزه آموزش و فرهنگ هستیم، ابراز کرد: امید است شاهد عدم انفعال در حوزه رسانه باشیم تا رضایت نسبی حوزه رسانه را با تأمین بخشی از نیازهای اولیه رسانه‌ها و کمک به آن محقق کنیم.
قانعی با اشاره به حمایت از ایده‌ها گفت: معتقدیم که خانه مطبوعات از تشکل‌های دانش‌بنیان جلوتر است و در بسیاری از تصمیم‌گیری‌های جدی ملی ما رسانه‌ها حضور دارند و ذی‌صلاح‌ترین هستند.
در این دوره از انتخابات محمد عسلی و حسین کشتکار در بخش مدیران مسئول، سیدغیاث‌‌الدین ملک‌حسینی، مریم مرادی سروستانی و فرزاد وثوقی در بخش خبرنگاران، مریم کشاورز نماینده روزنامه‌های سراسری و سیده مریم ترابی به‌عنوان نماینده خبرگزاری‌ها به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان فارس انتخاب شدند.
همچنین محمد رفیع راوند و سید بهنام موسوی نیز در بخش بازرسان انتخاب شدند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی