[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

آغاز لحظه‌شماری در ناپل، روزنامه شیراز نوین

ناپولی، هفته آینده شانس رسمی کردن قهرمانی‌اش را در سری آ خواهد داشت. به گزارش فوتبال 360، پیروزی ارزشمند یکشنبه‌شب خارج از خانه ناپولی مقابل یوونتوس با تک گل دیرهنگام راسپادوری در شرایطی ارزش بیشتری پیدا کرده که لاتزیو  از کسب برتری مقابل تورینو ناکام ماند تا فاصله امتیازی صدرنشین با تیم دوم جدول، به 17 امتیاز افزایش پیدا کند.
درحالی که تنها 7 هفته تا پایان فصل باقی مانده و بیش از 21 امتیاز در دسترس تیم‌ها نیست، ناپولی قادر خواهد بود هفته آینده در شرایطی که از لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی هم کنار رفته با برتری مقابل سالرنیتانا جشن قهرمانی بگیرد. شنبه‌شب، اگر ناپولی خرده دربی «دلا کامپانیا» را با موفقیت پشت سر بگذارد و کمتر از 24 ساعت بعد، اینتر در سن‌سیرو موفق به کسب امتیاز از لاتزیو شود، شاگردان اسپالتی 6 هفته مانده به پایان رقابت‌های سری آ رسماً روی کاغذ نیز قهرمان خواهند شد و اهالی ناپل از فتح اسکودتو، کاملاً اطمینان حاضل خواهند کرد.
در صورت رخداد چنین سناریویی، ناپولی به سومین قهرمانی تاریخش خواهد رسید و 6 بازی آینده تیم مقابل اودینزه، فیورنتینا، مونزا، اینتر، بولونیا و سمپدوریا جنبه تشریفاتی پیدا خواهد کرد؛ هرچند افسوسِ عدم توفیق در قهرمانی با امتیازات سه‌رقمی برای تیمِ جذاب اسپالتی باقی خواهد ماند.
شاگردان اسپالتی در بهترین حالت 99 امتیازی خواهند شد اما کسب عنوان قهرمانی پس از 33 سال، ارزشمندتر از آن است که شکسته شدن رکوردها برای پارتنوپی ارزشمند باشد. در صورتی که لاتسیو موفق به کسب 3 امتیاز کامل مقابل اینتر در خانه نراتزوری شود، آنگاه هواداران ناپولی این شانس را خواهند داشت تا پس از بازگشت تیمشان از دیدار مقابل اودینزه به خانه از آنها به‌عنوان قهرمان فوتبال ایتالیا استقبال کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی