[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ترافیک سنگین اعزام قهرمانان کشتی فرنگی به مسابقات بین‌المللی ، روزنامه شیراز نوین

رئیس هئیت کشتی استان فارس با بیان اینکه روزهای آتی روزهای پُرکاری برای این هئیت خواهد بود، گفت: در هفته آینده چندین کشتی‌گیر و مربی از فارس به مسابقات مختلف اعزام می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی استان فارس، ساسان خوبیاری اظهار داشت: دو کشتی‌گیر و یک مربی رده جوانان به جام بین‌المللی ترکیه، دو کشتی‌گیر و یک مربی نوجوانان به جام بین‌المللی ترکیه، پنج کشتی‌گیر و یک مربی به جام بین‌المللی مجید و 12 کشتی‌گیر و دو مربی از استان فارس به جام بین‌المللی تختی اعزام خواهند شد.
وی افزود: روزهای سخت و شیرینی را در هئیت کشتی تجربه می‌کنیم، به این دلیل سخت که با نبود امکانات و بودجه کافی باید جوابگوی همه  قهرمان و نخبه باشیم. شیرینی کار اینجاست که با همه این کاستی‌ها و مشکلات، هئیت کشتی دارای جنب وجوش مثال زدنی است و اهالی کشتی نیز با همکاری و همدلی برای کشتی هم‌قسم شده‌اند و این چشم‌انداز درکشتی فرنگی قابل لمس است که می‌توانیم اتفاقات بسیار خوبی را درکنار هم رقم بزنیم.
متولی هیئت کشتی گفت: اعلام حمایت همه‌جانبه مسئولان استانی از کشتی، خود می‌تواند روحیه‌بخش باشد و امیدوارم با حمایت‌های مسئولان و تلاش همه‌جانبه اهالی کشتی، باعث شکوفایی کشتی استان درکشور شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی