[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

۲۸هزار معلم استخدام می‌شوند، روزنامه شیراز نوین

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: روز جمعه شاهد رقابت ۵۳۰هزار داوطلب در آزمون استخدامی ماده ۲۸ برای ورود به آموزش و پرورش بودیم و در این آزمون و پس طی فرایندها، ۲۸هزار آموزگار در سطح کشور استخدام خواهند شد.
به گزارش ایرنا، رضامراد صحرایی روز جمعه در جریان بررسی روند برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در حوزه امتحانی ۱۳ آبان آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، با اشاره به تغییر منابع آزمون و ارتقای سطح کیفی این منابع افزود: آیین‌نامه اجرایی مدارس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، روش‌های تدریس و کتاب‌های دوره ابتدایی بخشی از منابع مطالعاتی این آزمون بودند که از نظر محتوا هم‌راستا با اهداف، برنامه‌ها و مأموریت نظام تعلیم و تربیت کشور است.
مراد صحرایی بیان کرد: معلمی عشق است و نباید به‌عنوان شغل به آن نگاه کرد؛ بر این اساس باید افرادی به این حرفه وارد شوند که شرایط رفتاری، حرفه‌ای و عملکردی موردنیاز برای امر معلمی را داشته باشند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از مهم‌ترین تحول‌های ایجادشده در برگزاری آزمون امسال، توجه به نمره مصاحبه و آزمون‌های ارزیابی است؛ بر این اساس ۴۰ درصد نمره مربوط به آزمون کتبی و ۶۰ درصد نمره مربوط به آزمون‌های ارزیابی و مصاحبه است.
وی گفت: آزمون استخدامی دبیری به‌زودی و برای جذب ۲۸هزار دبیر متوسطه اول، دوم، فنی و حرفه‌ای و کاردانش در سراسر کشور برگزار خواهد شد و برای تسریع این امر در تعامل با سازمان اداری و استخدامی هستیم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی