[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

خضری سرپرست هیئت والیبال فارس : همدلی عامل موفقیت والیبال فارس در شانزده ماه گذشته بوده است، روزنامه شیراز نوین

جلسه هماهنگی رؤسا، سرپرستان، نواب و دبیران هیئت والیبال فارس با حضور سرپرست هیئت در سالن شهید آیت‌الله دستغیب حرم مطهر احمدبن موسی، شاهچراغ (ع) برگزار گردید.
به گزارش شیرازنوین، در این نشست صمیمی، میثم خضری، سرپرست هیئت ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران در اقصی نقاط استان، موفقیت‌های به‌دست‌آمده در سال گذشته را مدیون تلاش‌های کلیه همکاران دانست.
خضری با بیان اینکه بر اساس آمار اعلام‌شده، فارس با سه دور میزبانی مسابقات رده‌های سنی قهرمانی کشور، استعدادیابی با حضور سرمربی تیم ملی نوجوانان و مربیان تیم ملی آینده‌سازان، همچنین برگزاری دوره‌های مختلف مربیگری با تدریس رؤسای کمیته‌های آموزش و پژوهش، داوران و رئیس  سازمان لیگ، سال پرباری را پشت سر گذاشت، اعلام کرد: در مسئله آموزش بنا به صحبت‌های رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون، فارس در توسعه و پیشرفت آموزش، رتبه اول و در آمار و ارقام برگزاری دوره‌های مربیگری و سمینارها، رتبه دوم کشور را از آن خود کرده است که جا دارد از زحمات همه شما بزرگواران  قدردانی نمایم، امیدواریم بتوانیم با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که در استان وجود دارد در این حوزه پایلوت جنوب کشور باشیم.
خضری همچنین گفت: الحمدلله با تلاش همکاران، امروز فارس در همه رده‌های سنی دختران و پسران در سطح تیم‌های ملی نماینده و بازیکن دارد و این موفقیت‌ها در حالی رخ داد که در چند ماه گذشته، هیئت والیبال مورد بی‌مهری شدید قرار گرفته بود تا جایی که حتی خبر موفقیت‌های این رشته در سایت اداره کل، پوشش داده نمی‌شد.
وی در ادامه عنوان داشت: علی‌رغم اینکه تحت شدیدترین فشارها قرار گرفته بودیم به‌گونه‌ای که نه‌تنها سرانه ورزشی دریافت نکردیم بلکه سالن دراک یا همان خانه والیبال که تنها سالن در اختیار والیبال فارس بود نیز مازاد اعلام و به مزایده گذاشته شد، با این حال تلاش کردیم با صبوری این فشارها و حاشیه را تحمل کنیم و به بدنه والیبال انتقال ندهیم تا خللی در اجرای برنامه های همکاران به‌وجود نیاید.
سرپرست هیئت والیبال فارس با تبریک انتخاب دکتر شکوهی به‌عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس اعلام کرد: ورزش فارس، نیازمند همدلی و آرامش است که با توجه به توانمندی‌های سرپرست جدید اداره کل، افق آینده را برای جامعه ورزش فارس روشن می‌بینیم.
در پایان سرپرست هیئت والیبال از حمایت‌های ویژه فدراسیون والیبال، خصوصاً دکتر داورزنی، ریاست محترم و مهندس تقوی دبیرکل محترم فدراسيون تشکر کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی