[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

سیمئونه: سبک فوتبال رئال از کیف پولش می‌آید!، روزنامه شیراز نوین

صحبت‌های دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، درباره رئال مادرید و منچسترسیتی خبرساز شده است. به گزارش ورزش سه، دو باشگاه همسایه شهر مادرید، رئال و اتلتیکو، به‌عنوان دو رقیب سنتی پایتخت اسپانیا رابطه‌ای پرتنش دارند و این تنش به‌خصوص در میان هواداران دو تیم مشهود است. در چنین شرایطی هر اظهارنظری که از سوی مقامات رسمی دو باشگاه به‌خصوص سرمربی‌ها یا بازیکنان علیه تیم دیگر به زبان آورده شود، بسیار جنجالی شده و واکنش‌های زیادی به‌دنبال خواهد داشت.
در تازه‌ترین اظهارنظرهای جنجالی وابستگان یکی از دو تیم شهر مادرید علیه رقیب سنتی، دیه‌گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو، به شکل مستقیم و بدون واسطه رئال را هدف گرفت و نه ‌نها سبک بازی و فوتبال این تیم بلکه فلسفه‌اش را زیر سئوال برد.
منچسترسیتی هم از گزند صحبت‌های سیمئونه دور نماند و این مربی آرژانتینی از این باشگاه انگلیسی به‌عنوان باشگاه بدون تاریخ که تنها با پول هنگفت متولد می‌شود، یاد کرد. احتمالاً باید منتظر واکنش این باشگاه انگلیسی هم به صحبت‌های ال‌چولو باشیم.
اما صحبت‌های جنجالی سیمئونه چه بود؟ او بعد از تعریف و تمجید از باشگاه اتلتیکو به‌مناسبت صدوبیستمین سال تأسیس باشگاه اسپانیایی گفت:آژاکس، شیوه روشن و مشخصی برای فوتبال بازی کردن دارد. بارسا و یوونتوس و اتلتیکو هم همین‌طور، ولی رئال مادرید نه. فوتبال آنها بستگی دارد به اینکه در آن لحظه در تیمشان چه استعدادهایی داشته باشند؛ سبک بازی رئال را کیف پولش تعیین می‌کند و تیم‌هایی هستند مثل منچسترسیتی که ناگهان با پول متولد می‌شود و هیچ تاریخی ندارند.
حالا رسانه‌های اسپانیایی منتظر واکنش رئال مادرید به این صحبت‌های جنجالی سرمربی حریف همشهری هستند. در این شکی نیست که در آن سوی شهر مادرید کسی از شنیدن حرف‌های ال‌چولو خوشحال نخواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی