[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بسترسازی برای انس با قرآن کریم، روزنامه شیراز نوین

به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز دومین دوره مسابقات قرآن کریم «مصباح‌الهدی» با ثبت‌نام پانصد نفر شرکت‌کننده برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، معاون فرهنگی شهردار در بازدید از فرایند برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن کریم مصباح‌الهدی بیان کرد: این مسابقات در دو رده سنی ۹ تا ۱۶ سال و ۱۶ سال به بالا به‌‌صورت حضوری و در دو رشته‌ حفظ و ترتیل تک‌سوره‌های الرحمان و نازعات برگزار شد.
محمدعلی چوبینی، ایجاد علاقه‌مندی و فراهم‌کردن زمینه ورود نوجوانان و جوانان به این فضا و انس با قرآن کریم را از جمله اهداف برگزاری این دوره از 
مسابقات برشمرد.
وی با اشاره به استقبال خانواده‌ها و نوجوانان به جهت شرکت در این دوره از مسابقات، گفت: نیاز است تا برگزاری مسابقات و دوره‌های آموزشی فراگیری قرآن کریم، به‌ویژه در رشته‌های حفظ و ترتیل توسعه بیشتری یابد.
چوبینی همچنین اضافه کرد: استقبال از برگزاری این چنین مسابقاتی به‌نوعی در راستای تلاش بیشتر سازمان فرهنگی شهرداری در این حوزه است.
معاون فرهنگی شهردار ادامه داد: در این خصوص در جهت فرمایش مقام معظم رهبری که بایستی در کشور ۱۰میلیون حافظ قرآن کریم داشته باشیم، باید همه همت خود را به کار گرفته تا این امر محقق شود.
چوبینی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات روز پنجشنبه در فرهنگ‌سرای شهروند برگزار گردید، یادآور شد: در این دوره از مسابقات قریب به ۵۰۰ نفر ثبت‌نام کرده و شرکت‌کنندگان با یکدیگر به رقابت پرداختند و امید است بتوان با ادامه این مسیر در اقصی‌نقاط شهر آن را توسعه و ترویج داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی