[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

سری دوم سریال «دهکده پرماجرا» آماده پخش شد، روزنامه شیراز نوین

سری دوم از مجموعه انیمیشن «دهکده پرماجرا» به کارگردانی مرجان کشانی و شهاب شمسی برای پخش از تلویزیون آماده شد. به گزارش آخرین خبر،  «دهکده پرماجرا۲» داستان روستایی است که اهالی آن مردمانی دانا و باهوش هستند و مشکلاتی را که در هر قسمت از داستان اتفاق می‌افتد به کمک یکدیگر و البته بچه‌ها حل می‌کنند. 
مرجان کشانی، کارگردان و تهیه‌کننده این سریال در خصوص زنده نگه‌داشتن انیمیشن صنعتی در ایران و همچنین تلاش بی‌وقفه گروه تولید خود برای ساخت این مجموعه گفت: ساخت انیمیشن در ایران، بدون گذشت و فداکاری دوست‌داران انیمیشن امکان‌پذیر نیست.
کشانی افزود: البته نباید این نکته را از نظر دور نگه داریم که برای انیمیشن‌ساز ایرانی وجود و بروز فرهنگ ایرانی در کل کار یک اولویت است.
وی هدف اصلی این سریال را کمک به توسعه فرهنگ اندیشیدن به کودکان توصیف کرد و یادآور شد: من احساس می‌کنم این داستان‌ها تأثیر خوبی بر کودکان می‌گذارد.
شمسی کارگردان دیگر این سریال در خصوص ابتکار گروه سازنده «دهکده پرماجرا ٢» اظهار کرد: ما پس از اتمام هر قسمت، از بچه‌های دبستانی مدارس برای تماشای کار دعوت می­‌کنیم  و این‌گونه از تأثیراتی که اثر بر ذهن و رفتار کودکان گذاشته آگاه ­می‌شویم. همچنین در این مسیر از مشاوران و روان‌شناسان کودک نیز کمک می‌گیریم.
این سریال انیمیشنی به تهیه‌کنندگی مرجان کشانی و سرمایه‌گذاری مرکز پویانمایی صبا، به کارگردانی مرجان کشانی و شهاب شمسی در ٢٦ قسمت ١١ دقیقه‌ای با تکنیک عروسکی تک‌فرم تولید شده و قسمت‌های آن آماده پخش است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی