[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

حال عمومی من خوب است، روزنامه شیراز نوین

محمد فیلی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که مدتی است در بیمارستان بستری است، روز گذشته گفت: امروز به امید خدا جراحی می‌شوم. از مردمی که عاشقانه دوستشان دارم، می‌خواهم برایم دعا کنند. به گزارش ایسنا، محمد فیلی، بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون حال عمومی‌ خود را خوب توصیف کرد و گفت: خدا را شکر، حالم خوب است اما امروز قرار است تا چند ساعت دیگر از ناحیه سر جراحی شوم. تشخیص پزشکان عارضه مغزی بوده که امیدوارم با عمل جراحی حالم کامل خوب شود و دوباره در کنار مردم باشم. ما سالم نیستیم، آنقدر در کارها به سرمان ضربه خورده است که حد و حساب ندارد.
او در پاسخ به اینکه مشغول کار بودید که این مشکل برایتان پیش آمد؟ خاطرنشان کرد: من در مرکز شیراز مشغول کار بودم که این مشکل برایم پیش آمد. انشاءالله و به یاری خداوند مسئله حل شود، اما چیزی که باعث تأسفم است، این است که علی‌رغم اینکه ما تهیه‌کنندگان بزرگ و صاحب‌نامی داریم، اما این افراد مدت‌هاست کار نمی‌کنند و متأسفانه افرادی را وارد کرده‌اند که چندان وارد نیستند و اصلاً تهیه‌کننده نیستند. وقتی هم ما برایشان کار می‌کنیم، مدت‌ها طول می‌کشد تا پولمان را بگیریم. چک می‌دهند اما پرداخت نمی‌کنند! ما که کاسب نیستیم، پولمان نقد دستمان باشد اما این‌طور هم که نمی‌شود کار کنیم و بعد از چند ماه پولمان را بگیریم؛ واقعاً انصاف نیست.
وی با گله‌مندی ادامه داد: خیلی از هنرمندان گرفتار این معضل هستند و به هر حال، ما هم باید زندگی‌مان را اداره کنیم، این طور نمی‌شود. امیدوارم مسئولان کمی فکر کنند. ما سریالی داشتیم که برای شب عید بود اما به یک‌سری ماجراهایی مثل نداشتن اسپانسر و مشکلات مالی دیگر که همه چیز را برهم ریخت، برخورد.
بازیگر سریال‌های «مختارنامه»، «روزی روزگاری»، «بانوی عمارت» و «گیلدخت» در ادامه صحبت‌هایش تأکید کرد: من عاشق مردم و کارم هستم ولی امیدوارم به‌زودی نسبت به حضور افراد ناوارد و نالایق که ارزش اسم تهیه‌کنندگی را نمی‌دانند، رسیدگی شود و ما بتوانیم کارهای خوبی ارائه بدهیم. امیدوارم واقعاً به این امر رسیدگی و نظارت شود. من مطمئنم شخص آقای جبلی هم دغدغه این ماجرا را دارد و تلاش می‌کند که این معضل را حل کند. امیدوارم همه کمک کنند چراکه با حل این مشکل همه چیز درست می‌شود.
فیلی گفت: من واقعاً به عشق مردم و حمایت‌های آنها زنده‌ام و تا وقتی زنده‌ام برایشان کار می‌کنم. امیدوارم همه سالم باشند و هیچ‌وقت بیمار نشوند. برای همه مردم خیر و سلامتی می‌خواهم و خواهش می کنم برای من هم دعا کنید.
این هنرمند در پایان عنوان کرد: تشکر ویژه‌ای از دکتر حسینی، وزیر بهداشت دارم که واقعاً مصرانه این مدت پیگیر مسائل من در بیمارستان بود تا بتوانم حداقل از پس این مخارج سنگین بیمارستان بربیایم. همچنین از همه آنهایی که تا امروز در کنارم بودند تشکر و قدردانی می کنم. یا علی.
محمد فیلی، بازیگر پیشکسوت کشورمان با بروز نشانه‌های بیماری و درد در ناحیه قفسه سینه در بیمارستان لاله تهران بستری شد و با تشخیص مشکل انسداد در شریان‌ها توسط پزشکان، این هنرمند تحت عمل جراحی آنژیو قلب قرار گرفت که خوشبختانه موفقیت‌آمیز بود و طبق تشخیص پزشکان با وجود عارضه مغزی این هنرمند،‌نهم اردیبهشت‌ماه جراحی شد.
محمد فیلی این روزها سریال «گیلدخت» را روی آنتن شبکه یک سیما دارد و مجموعه «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی و سریال در دست ساخت دارد و «سلمان فارسی»، ساخته داود میرباقری از او در نوبت پخش است.
«روزی روزگاری»، «تفنگ سرپُر»، «مختارنامه»، «پرستاران»، «هشت و نیم دقیقه»، «دنگ و فنگ روزگار» و ... از دیگر سریال‌های این هنرمند هستند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی