[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

عکس شیراز به سئول و پچ رفت ، روزنامه شیراز نوین

نمایشگاه عکس جاذبه‌های شیراز در سئول کره جنوبی و پچ مجارستان برگزار می‌شود. مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز از برگزاری نمایشگاه عکس جاذبه‌های مذهبی، تاریخی و فرهنگی به‌مناسبت «هفته شیراز» و به همت این اداره‌کل در سئول کره جنوبی و پچ مجارستان خبر داد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلا‌ع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی با اشاره‌ به درپیش‌بودن «هفته شیراز»، اظهار کرد: نمایشگاه عکس جاذبه‌های مذهبی، تاریخی و فرهنگی شیراز به همت اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری این کلان‌شهر، در سئول کره جنوبی برگزار می‌شود.
به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، این نمایشگاه که با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول و میزبانی دانشگاه مطالعات خارجی هانکوک برپا می‌شود، از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت پذیرای دانشجویان و سایر بازدیدکنندگان علاقه‌مند خواهد بود.
او با بیان اینکه این دانشگاه زادگاه آموزش زبان‌های خارجی در کره محسوب می‌شود، اضافه کرد: اکنون بیش از ۴۵ زبان خارجی در این دانشگاه تدریس می‌شود و بیش از ۱۷هزار دانشجو دارد.
جاویدی بیان کرد: مطالعات علوم انسانی، حقوق، علوم اجتماعی، تجارت، علوم پزشکی، علوم طبیعی و علوم مهندسی از جمله دیگر رشته‌های تحصیلی این دانشگاه است. مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز عنوان کرد: در این نمایشگاه عکس‌هایی از جاذبه‌های شهر شیراز نظیر حرم مطهر شاهچراغ(ع)، مسجد نصیرالملک، آرامگاه حافظ و سعدی و ارگ کریم‌خان اکران خواهد شد.
او اظهار کرد: اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با هدف معرفی جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و مذهبی نمایشگاه دیگری به‌ مناسبت هفته شیراز در پچ مجارستان برگزار می‌کند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی