[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شهر صدرا استعدادهای قابل‌توجهی در توسعه طرح نهضت ملی مسکن دارد، روزنامه شیراز نوین

سیدعلیرضا حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان فارس در دیدار با بهزاد پرنیان شهردار شهر صدرا شیراز، به بررسی موقعیت‌های مناسب برای تأمین مسکن شهری در صدرا پرداخت و اظهار داشت: شهر صدرا استعدادهای قابل‌توجهی در توسعه طرح نهضت ملی مسکن دارد.
به گزارش روابط‌عمومی بنیاد مسکن استان فارس، حمیدی در این نشست که با حضور نصیری معاون مسکن روستایی بنیاد استان ترتیب یافت، به گفت‌وگو در راستای صدور پروانه ساختمانی و طرح اقدام ملی مسکن در این شهر و همچنین همکاری بیشتر دو دستگاه اجرایی در سال جاری پرداخت و گفت: بنیاد مسکن با شروع عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهر صدرا، گام‌های اولیه را برای تأمین مسکن شهری طیف وسیعی از جمعیت متقاضی برداشته است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان فارس گزارشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان فارس هم ارائه داد و با بیان اینکه در حوزه مسکن شهری بنیاد مسکن در ساخت‌وساز مسکن محرومین ورود کرده است، تصریح کرد: این طرح‌ها عمدتاً در قالب طرح نهضت ملی مسکن گنجانده می‌شود و در حال حاضر پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن 13هزار و 944 واحد مسکونی است که عمدتاً از سال 1401 آغاز شده است. 
حمیدی افزود: از این تعداد بخشی را بنیاد کار می‌کند که 5هزار و 505 واحد به‌عنوان بنیادساز است که 3هزارو152 واحد در شهر جدید صدرا، 700 واحد در سلطان‌آباد، 148 واحد در شهرک نشاط سلطان‌آباد، 700 واحد مسکونی در داراب، 419 واحد در خنج و مابقی آن 8هزار و 429 واحد مسکونی در قالب گروه ساخت و با مشارکت مردم ساخته می‌شود.
معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس نیز در این نشست گفت: ساختمان‌های روستایی با مشارکت مردم ساخته می‌شود و ما به آنها مشورت می‌دهیم. 
فرج‌الله نصیری با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای ویژه 3 شهرستان محروم رستم، قیروکارزین و فراشبند بیان کرد: 50 واحد به افراد تحت‌پوشش کمیته امداد اختصاص دادیم که این تفاهم‌نامه بین بنیاد مسکن، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان منعقد شده است. 
وی افزود: یک تفاهم‌نامه نیز بین بسیج سازندگی و بنیاد مسکن و کمیته امداد منعقد شده که برای 1200 نفر خانه ساخته خواهد شد و تاکنون برای 666 نفر سقف منازل نیز ساخته شده است.
بهزاد پرنیان شهردار صدرا نیز با تقدیر از عملکرد مثبت بنیاد مسکن در تأمین مسکن شهری اظهار داشت: شهرداری صدرا آمادگی دارد تا با گسترش همکاری‌های متقابل، زمینه توسعه مسکن شهری در این شهر را فراهم کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی