[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نایب قهرمان المپیک و قهرمان آسیا خط خوردند!، روزنامه شیراز نوین

تیم ملی وزنه‌برداری ایران در حالی چند روز دیگر راهی کره جنوبی می‌شود که دو ملی‌پوش عنوان‌دار در روزهای اخیر خط خورده‌اند. به گزارش «ورزش سه»، بعد از انجام رکوردگیری از وزنه‌برداران حاضر در اردوی تیم ملی جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا 2023، علی داوودی که نتوانسته بود رکوردهای خوبی را در روز رکوردگیری ثبت کند، با نظر کادر فنی و همچنین با میل خودش از لیست آسیایی کنار رفت. علی داوودی که نایب‌قهرمان المپیک توکیو در سنگین‌وزن شده بود، حالا جایی در مسابقات آسیایی 2023 کره جنوبی ندارد و در این وزن، آیت شریفی و علیرضا یوسفی اعزام می‌شوند. 
در حالی که 12 وزنه‌بردار در لیست کادر فنی تیم ملی برای اعزام به کره جنوبی قرار گرفتند، باید برای اعلام لیست نهایی 10 وزنه‌بردار انتخاب شوند. هنوز از سوی روابط عمومی فدراسیون چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده، اما رضا بیرالوند، قهرمان آسیا در وزن 96 کیلوگرم نیز اعلام کرده به خاطر آسیب‌دیدگی و بعد از صحبت با کادر فنی از لیست نهایی کنار رفته و به خانه بازگشته است. بدین ترتیب با خط خوردن یک وزنه‌بردار دیگر، لیست نهایی 10 نفره اعلام خواهد شد. لیست 11 وزنه‌برداری که هم‌اکنون برای مسابقات آسیایی آماده می‌شوند به شرح زیر است: 
حسین سلطانی، مصطفی جوادی، کیانوش رستمی، ایوب موسوی، رضا دهدار، سهراب مرادی، مهدی کرمی، امیر عزیزی، علی هاشمی، علیرضا یوسفی و آیت شریفی. 
در این میان با توجه به حضور 3 وزنه‌بردار در دسته 109 کیلوگرم، به احتمال فراوان یکی از این سه وزنه‌بردار شامل مهدی کرمی، امیر عزیزی و علی هاشمی از لیست نهایی کنار می‌روند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی