[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اهدای یک باغ جهت پشتیبانی از بیمارستان نمازی، روزنامه شیراز نوین

فرهنگ نیک‌اندیشی از شاخصه‌های برجسته کالبد فرهنگی استان پهناور فارس است. این پیشینه نیک به خصوص در عرصه سلامت، وام‌دار حضور بزرگانی چون محمد نمازی در شیراز است. امتداد این پیشینه تاریخی، در فرهنگ، عقاید و فعالیت‌های خیران استان فارس همچنان جاریست. به گزارش روابط‌عمومی مجمع خیرین تأمین سلامت فارس، دو تن از خیران بزرگوار استان، جناب آقای محمدعلی اسمعیل‌زاده و همسر بزرگوارشان سرکار خانم پروین اشرافی یک قطعه باغ ثمری به مساحت یک‌هزار مترمربع در محدوده قلات شیراز را به بنیاد خیریه نمازی جهت پشیبانی از این بیمارستان صلح نموده‌اند.
شایان ذکر است، خیران عرصه سلامت به دو شیوه املاک خود را به عرصه سلامت اهدا می‌نمایند؛ گروهی از خیران املاک خود را به‌صورت کامل در زمان حیات اهدا کرده و در اختیار حوزه سلامت قرار می‌دهند و گروهی دیگر طی تفاهم‌نامه‌ای در قالب صلح‌نامه عمری با تنظیم اسناد، ملک را بعد از حیات خود به عرصه سلامت واگذار می‌کنند. این دو خیر از جمله خیران بزرگواری هستند که این ملک را به‌صورت صلح عمری اهدا نموده‌اند.
بررسی آمارها در مجمع خیرین تأمین سلامت فارس نشان می‌دهد که خیران طی بیش از دو دهه فعالیت منسجم این مجمع تاکنون 427 ملک، شامل زمین و منازل مسکونی به ارزش صدهامیلیارد تومان، جهت رفع نیازهای عرصه سلامت اهدا نموده‌اند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی