[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

سپیدان منطقه گردشگری شود ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس در سفر به شهرستان سپیدان گفت: تلاش می‌کنیم تبدیل شهرستان سپیدان به‌عنوان منطقه ویژه گردشگری که از سوی نماینده مردم در مجلس و فرماندار این شهرستان مطرح شد، به‌عنوان یکی از مصوبات سفر دوم رئیس‌جمهوری به تصویب برسد.
 به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در پایان سفر به شهرستان سپیدان در جمع خبرنگاران، با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و توریستی سپیدان، گفت: در این ارتباط و در تماس با رئیس مناطق ویژه کشور، بنا شد که در مصوبات سفر دوم ریاست‌جمهور به فارس این مهم دیده شود.
استاندار فارس با اشاره به مصوبات سفر اول به شهرستان سپیدان گفت: سفر اول به این شهرستان ۲۷ مصوبه به‌دنبال داشت که ۲۰ مورد اجرایی شد و در سفر دوم رفع مشکلات و موانع پیش روی تحقق هفت مصوبه باقیمانده را دنبال کنیم که امیدواریم با تصمیماتی که اتخاذ شد، شاهد عملیاتی‌شدن این هفت مصوبه نیز باشیم.
وی افزود: دیدار با سرمایه‌گذاران و فعالان عرصه تولید شهرستان سپیدان نیز از دیگر برنامه‌های این سفر بود که در این دیدار در خصوص تعدادی از این مشکلات تصمیم‌گیری شد؛ مشکلات سایر سرمایه‌گذاران را نیز تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.
دکتر ایمانیه گفت: امیدواریم بتوانیم مشکلات سرمایه‌گذاران و مؤسسه‌هایی را که در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در زمینه گردشگری شهرستان سپیدان سرمایه‌گذاری کرده‌اند، بتوانیم حل کنیم. وی به موضوع نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: در بازدیدی که از پروژه مسکن مهر اردکان انجام شد، مقرر گردید که مشکل اسناد مالکیت این پروژه با همکاری راه و شهرسازی سپیدان و شهرداری اردکان حل شود.
استاندار فارس گفت: در بحث راه‌های روستایی هم امیدواریم بتوانیم با کمک فرمانداری و سایر مسئولان محلی و استانی، ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی را آسفالت کنیم.
دکتر ایمانیه افزود: همچنین مقرر شد که با همکاری معاونت اقتصادی استانداری و مدیران صمت، جهاد کشاورزی و شهرک‌های صنعتی استان، یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید در شهرستان جذب شود.
وی از آمادگی مدیریت استان برای حمایت از سرمایه‌گذاری در فارس خبر داد و تصریح کرد: اعلام آمادگی می‌کنیم که از هر سرمایه‌گذاری که بخواهد در فارس و به‌ویژه در این شهرستان که می‌توان از آن به‌عنوان قطب گردشگری طبیعی یاد کرد، سرمایه‌گذاری کند، حتماً کمک و حمایت خواهیم کرد. استاندار فارس افزود: در بحث صنایع تبدیلی نیز با توجه به محصولات کشاورزی و باغی شهرستان در کنار سرمایه‌گذاران در این عرصه خواهیم بود.
دکتر ایمانیه گفت: در بحث گازررسانی مقرر شد که از ۱۸ روستای باقیمانده، ۱۱ روستا تا قبل از زمستان سال جاری گازرسانی شود و مشکلات گازرسانی به هفت روستای باقیمانده نیز با کمک نماینده شهرستان در مجلس و وزارت نفت حل شود. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی