[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

دیدار مدیر‌کل کانون فارس با معاون فرماندار کازرون ، روزنامه شیراز نوین

با آغاز دور جدید بازدیدهای مدیر‌کل و کارشناسان از مراکز فرهنگی هنری کانون فارس، سعیدرضا کامرانی، مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با همراهی کارشناس آموزش به کازرون سفر کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، مدیر‌کل این کانون در این سفر با معاون فرماندار شهرستان کازرون در محل فرمانداری دیدار و از رسالت‌ها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری گفت.
کامرانی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و سابقه حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در عرصه تعلیم و تربیت گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به امور فرهنگی، هنری و ادبی مرتبط با کودکان و نوجوانان به‌عنوان تخصصی‌ترین نهاد متولی اشتغال دارد و همچنان به‌عنوان تخصصی‌ترین پایگاه در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کند. وی ادامه داد: این کانون با تولید محتوای مناسب، نسل جدید را با محتواهای به‌روز و مناسب آشنا کرده و در تربیت آنان نقش اساسی ایفا و کودکان و نوجوانان را در تراز جمهوری اسلامی تربیت می‌کند.
مدیرکل کانون پرورش فکری فارس در ادامه با اشاره به بیانات ‌مقام معظم رهبری درباره کانون پرورش فکری که «این کانون با نسلی سروکار دارد که هرچه را فرا بگیرد در او ماندگار می‌شود»، گفت: اگر برای فرهنگ سرمایه‌گذاری نکنیم باید با چندین برابر، هزینه‌های بی‌فرهنگی آن را بپردازیم.
در ادامه این دیدار، هادی صنعتی‌زاده، معاون فرماندار به‌ همراه کارشناسان امور عمرانی و اجتماعی فرماندار از مرکز فرهنگی هنری کانون بازدید کرد و پای حرف‌ها، مطالبات، دغدغه‌ها و خواسته‌های مربیان و اعضای ارشد کانون نشست و برای رفع مشکلات و پیگیری درخواست‌ها قول مساعدت داد

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی