[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

معرفی نفرات برتر دو نیمه‌ماراتن شیراز ، روزنامه شیراز نوین

نفرات برتر مسابقات دو نیمه‌ماراتن بانوان به مناسبت روز شیراز معرفی شدند. رقابت‌های دو ماراتن بانوان به مناسبت ۱۵ اردیبهشت، روز شیراز برگزار شد و نفرات برتر در رده سنی زیر و بالای ۴۰ سال معرفی شدند.
به گزارش ایرنا، در این مسابقات که جمعه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه در مسیر خیابان‌های مرکزی شیراز و به مسافت ۱۰ کیلومتر برگزار شد، ۳۵۰ دونده از سراسر کشور شرکت داشتند.
دونده گیلانی قهرمان زیر ۴۰ سال شد
در بخش دوندگان زیر ۴۰ سال، سارا اکبری از استان گیلان بر سکوی قهرمانی ایستاد، دنیا سمیعی از همین استان به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت و تینا خیری عاشقلو هم از تهران عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
همچنین فریده غفوری از مشهد، نسا کرامتی‌نیا از ایلام و مهسا یعقوبی از مشهد به ترتیب در جایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند.
در بخش بانوان رده سنی بالای ۴۰ سال، نیز مانی عطاری از کرج به مدال طلا دست یافت، مریم جوکار از شیراز نشان نقره گرفت و زهره یوردخانی هم از سمنان به نشان برنز بسنده کرد.
همچنین مهین تکتار از مشهد‌، فرشته کوهگرد از شیراز و مریم کاویانی از شیراز به ترتیب در جایگاه چهارم تا ششم ایستادند.  ۳۵۰ دونده در مسافت ۱۰ کیلو متر در بخش بانوان شرکت داشتند. همچنین رقابت‌های دو ماراتن آقایان نیز روز جمعه به مناسبت روز شیراز برگزار شد و دوندگان کرجی قهرمان  رده سنی زیر و بالای ۴۰ سال شدند. در این مسابقات که در مسیر خیابان شیراز و به مسافت ۲۱ کیلومتر و ۱۰۰ متر برگزار شد،۴۵۰دونده از سراسر کشور شرکت داشتند. در بخش دوندگان رده سنی زیر ۴۰ سال، منصور بیات از کرج به مقام قهرمانی دست یافت، علی‌اکبر بذری از خراسان رضوی بر سکوی دوم ایستاد و حسن عابدی از فارس هم عنوان سوم را کسب کرد. همچنین محمدجواد نایروبی از گلستان، رحیم رستگاری از اراک و آرمین کاتبی از البرز هم به ترتیب چهارم تا ششم شدند.در رده سنی بالای ۴۰ سال، احمد منصوری از کرج، نشان طلا را بر گردن آویخت، عسکر رضایی از مشهد به نشان نقره رسید و محسن کیانی از گلستان هم نشان برنز به‌دست آورد. همچنین در این بخش مهدی ذوالفقاری از فارس، احمد بلوس از تهران و جهانگیر پروش از فارس، عنوان چهارم تا ششم کسب کردند. در بخش مردان که به مسافت ۲۱ کیلومتر و ۱۰۰ متر برگزار شد هم ۴۵۰دونده از سراسر کشور شرکت داشتند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی