[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شکایت فوری سازمان لیگ از سرپرست استقلال، روزنامه شیراز نوین

سازمان لیگ، واکنش و شکایت سریع نسبت به اظهارات سرپرست باشگاه استقلال داشت. به گزارش ورزش سه، حجت کریمی، صبح دیروز در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهارات تندی نسبت به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال داشت و جملاتی مثل «سهیل مهدی کارمند افشین پیروانی است»، «سازمان لیگ فرار رو به جلو می‌کند»، «سر استقلال را بریده‌اند» و ... را بر زبان آورد که همین مسئله با واکنش سازمان لیگ مواجه شد.
سازمان لیگ فوتبال ایران، سرپرست باشگاه استقلال را به دلیل تهمت و افترا به سازمان لیگ، مدیر مسابقات این سازمان و شورای تأمین استان البرز به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارجاع داد.
در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است: «به‌دلیل اظهارات غیرمسئولانه حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال و بیان تهمت و افترا به سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تبانی با شورای تأمین استان البرز و همچنین تهمت و افترا به سهیل مهدی، مدیر مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه مدیر مسابقات، کارمند افشین پیروانی است به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد.»
در پایان سازمان لیگ عنوان کرده، ضمن تأکید بر داشتن نگاهی یکسان به همه باشگاه‌ها و رعایت بی‌طرفی از همه باشگاه‌ها می‌خواهد از پرداختن به حواشی مخرب و بیان مسائل غیرمسئولانه خودداری نمایند.
همچنین بیژن طاهری، مدیر تیم و بهزاد غلامپور و خسرو حیدری، مربیان استقلال نیز از سوی سازمان لیگ تهدید شدند که در صورت تکرار اظهاراتشان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت می‌کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی