[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آغاز پویش لبخند مادری در فارس، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس از آغاز پویش لبخند مادری با هدف تشویق به فرزندآوری، افزایش نرخ رشد جمعیت و حمایت از خانواده‌های دارای فرزند ۳ قلو و بیشتر که در سال ۱۴۰۱ متولد شده اند، در استان 
خبر داد.
حسین پورنورعلی در جمع خبرنگاران از آغاز پویش لبخند مادری با حمایت مالی بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با هدف تشویق به فرزندآوری، فرزندپروری و حمایت از خانواده‌های دارای فرزند ۳قلو و بیشتر که در سال ۱۴۰۱ متولد شده اند، خبر داد و گفت: در نخستین مرحله اجرای این طرح برای خانوار‌های دارای سه فرزند، ۷۲ بسته پوشاک برای مدت ۶ ماه به ارزش ۱۱میلیون تومان تهیه و توزیع شد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس گفت: همچنین سه پکیج سیسمونی شامل پوشاک، حوله و لوازم بهداشتی هر بسته به ارزش ۳میلیون تومان به همراه یک کارت هدیه سه‌میلیون تومانی و یک وام بدون بهره به خانواده‌های دارای سه فرزند اهدا می‌شود.
او با تأکید بر اینکه اولویت اعطای این بسته‌ها با خانواده‌های دارای سه قلو و بیشتر است، یادآور شد که ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در راستای بحث فرزندآوری و حمایت از بنیان خانواده و برای زوج‌های نابارور حمایت‌های خوبی انجام می‌دهد.
مهدی محمودی دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان فارس نیز با اشاره به برپایی اردوی ۲روزه در روستای صالح آباد شهرستان بختگان، از ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان توسط ۱۸ نفر از گروه‌های جهادی سخن گفت.
او ادامه داد: همچنین در این اردو خدمات دارویی و درمانی در زمینه‌های بینایی سنجی، چکاپ فشار خون، خدمات دندان‌پزشکی (معاینه، کشیدن و پرکردن به‌صورت رایگان) توسط پزشکان عمومی و تخصصی به همراه مشاوره ارائه شد.
محمودی با اشاره به رویکرد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در زمینه ارتقای سطح بهداشت در مناطق کم برخوردار، گفت: در این مرحله دارو به افراد نیازمند به صورت رایگان نیز توزیع شد.
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان فارس تصریح کرد: با شروع فصل سرما با هدف یاری رساندن به دانش آموزان نیازمندی که توانایی خرید لباس‌های گرم جهت زمستان را ندارند، پوشاک زمستانه برای دانش آموزان روستای صالح آباد در مقاطع تحصیلی اول تا ششم به تعداد ۱۰۰ نفر تهیه و توزیع شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی