[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فرمانده انتظامی شهرستان فسا خبر داد: رمزگشایی از یک قتل خیابانی ، روزنامه شیراز نوین


سرهنگ قسام: جوان 27ساله، مرد 43ساله را با چاقو از پا درآورد

به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، فرمانده انتظامی شهرستان «فسا» از دستگیری قاتل 27ساله‌ای خبر داد که آذرماه سال گذشته، مرد 43ساله ای را در خودرو شخصی‌اش به قتل رسانده بود. سرهنگ «محمدهاشم قسام»، در تشریح این خبر گفت: شامگاه دهم آذرماه سال گذشته طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر جراحت با سلاح سرد منجر به فوت راننده خودرو سواری پراید در یکی محلات فسا توسط فردی ناشناس، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار افسران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد مقتول که راننده خودرو پراید بوده، در مسیر رانندگی‌اش، با راکب موتورسیکلتی بحث لفظی داشته است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه تنها سرنخ پلیس، مشاجره با راکب ناشناس موتورسیکلت بود، اظهار کرد: با اقدامات تخصصی کارآگاهان، از جمله بررسی صحنه جرم، تحقیق از شاهدان و استفاده از سایر توانمندی‌های پلیس، انگشت اتهام قتل به سوی جوان 27ساله از آشنایان مقتول نشانه رفت که سابقه اختلاف شخصی با وی داشته است. 
سرهنگ قسام به شناسایی و دستگیری متهم 4 ماه پس از قتل اشاره کرد و گفت: علی‌رغم ادله موجود و گواهی شاهدان، وی منکر هرگونه حضور در شب ماجرا و درگیری با مقتول بود. فرمانده انتظامی فسا از تحقیقات فنی کارآگاهان گفت و تصریح کرد: متهم نهایتاً در مواجهه با دلایل کافی و مستندات افسران پلیس لب به سخن گشود و به قتل مقتول با سلاح سرد حین رانندگی به علت کینه‌ورزی اعتراف کرد. وی از کشف آلت قتل در منزل شخصی متهم خبر داد و در پایان از همکاری صمیمانه شهروندان فهیم و قانونمند با خادمان خود در انتظامی شهرستان قدردانی کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی