[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۱۵۸۳
  • دوره جدید

برگزاری پویش فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف ، روزنامه شیراز نوین

مدیر روابط عمومی ‌شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: با توجه به اهمیت انجام و تداوم فعالیت‌های مرتبط با مدیریت مصرف انرژی و تأثیر رسانه در ‌این ارتباط، پویشی تحت عنوان «فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف» برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.سید باقر احمدی گفت: در ‌این پویش، هدف ورود فعالانه اصحاب رسانه، اعم از خبرنگاران، عکاسان و ... به موضوع مدیریت مصرف انرژی و انجام اقدامات فراگیر رسانه‌ای است.احمدی با بیان ‌اینکه مدیریت مصرف انرژی در ابعاد مختلف دارای اهمیت ویژه است، گفت: مصرف انرژی یک شاخص در ارزیابی افراد جامعه در مواجهه با موضوع مسئولیت اجتماعی محسوب می‌شود. احمدی با بیان ‌اینکه در سالیان اخیر به واسطه توجه بیشتر نخبگان به مسایل زیست محیطی، فضای امیدوار کننده‌ای جهت تنویر افکار عمومی ‌به‌وجود آمده است، گفت: نخبگان جامعه، رهبران فکری و اصحاب رسانه می‌توانند با استفاده از شیوه‌های اقناع مخاطب (اعم از ارتباطات اقناعی، تأثیر نفوذ گروه) نقش مؤثری هم در  آگاهی بخشی جامعه و هم تغییر سبک مصرف انرژی برق داشته باشند.احمدی با اشاره به ‌اینکه میانگین مصرف انرژی برق در‌ ایران بیش از میانگین بسیاری از کشورها است، گفت: یکی از مباحث مهم در بهبود شاخص‌های زندگی، فرهنگ‌سازی پیرامون مسائل مرتبط با فرهنگ شهروندی است.احمدی گفت: در پویش مورد اشاره، همه علاقه‌مندانی که اکنون شاغل در رسانه هستند،‌این امکان را خواهند داشت که با تولید و انتشار محتواهایی اعم از خبر، گزارش، مصاحبه، فیلم، موشن گرافی و ... که هدف فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف انرژی را دنبال کند؛ شرکت داشته باشند.مدیر روابط عمومی ‌شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: دستیابی به سطحی مناسب از مصرف در بخش‌های مختلف، به ویژه انرژی، نه تنها تأثیر منفی بر میزان رفاه شهروندان ندارد بلکه منجر به ‌ایجاد آرامش و ثبات و متناسب سازی درآمد و هزینه خانوارها خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی