[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

«برادران سوپر ماریو» پرفروش‌ترین فیلم سال شد، روزنامه شیراز نوین

برادران سوپر ماریو از مرز فروش ۵۰۰ میلیون دلاری در گیشه داخلی عبور کرد و در فهرست ۱۹ فیلمی قرار گرفت که به چنین رکوردی در پایان هفته پنجم اکران خود دست یافته‌اند.
به گزارش ایرنا، انیمیشن اقتباسی برادران سوپر ماریو با فروش ۵۱۸ میلیون دلاری در آمریکای شمالی و با ۱.۱۵ میلیارد دلار در سراسر جهان پرفروش‌ترین فیلم سال است.
این پویانمایی که اقتباسی از بازی ویدئویی ماریو(قارچ‌خور) است، نخستین فیلم ایلومینیشن کمپانی سازنده من نفرت‌انگیز و آواز محسوب می‌شود که در پنجمین آخر هفته اکران، ۱۸.۵ میلیون دلار از ۳۹۰۹ سینمای آمریکای شمالی فروش کرد و در جایگاه دوم پس از نگهبانان کهکشان دیزنی قرار گرفت.
«برادران سوپر ماریو»، فروش ۱.۱۵ میلیارد دلاری در سطح جهان داشت و با مجموع فروشی که داشت، پرفروش‌ترین فیلم سال است.
برادران سوپر ماریو، داستان اسباب‌بازی ۴ را با ۱.۰۷ میلیارد دلار فروش پشت سر گذاشت و به پنجمین انیمیشن بزرگ تاریخ تبدیل شد.
این پویانمایی در ۵ آوریل ۲۰۲۳ در سینماها اکران شد و تنها در ۵ روز نخست اکران خود به فروش ۲۰۴ میلیون دلاری دست یافت و دومین نمایش پویانمایی در نخستین اکران خود شد.
این بازی محبوب و نوستالژی کمپانی نینتندو در پویانمایی اقتباسی خود در چهار هفته متوالی مقام نخست را داشت.
برادران سوپر ماریو به کارگردانی آرون هوروات و مایکل جلنیک با صدای کریس پرت، آنیا تیلور جوی و جک بلک، داستان لوله‌کش‌های مستقر در بروکلین معروف به ماریو و لوئیجی را دنبال می‌کند که در قلمرو قارچ محاصره شده‌اند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی