[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۱۵۸۳
  • دوره جدید

مشارکت برای مدیریت پیک تابستانی، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در جلسه دیدار با همکاران و رابطان دفتر روابط‌عمومی در مدیریت‌ها به صورت حضوری و مدیران توزیع نیروی برق شهرستان‌ها به صورت ویدئوکنفرانسی، بر نقش مهم روابط‌عمومی در زمینه اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ‌ مصرف بهینه انرژی برق جهت گذر موفق از پیک بار تابستان1401 تأکید کرد. حمیدرضا کریمی فرد اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های گرم سال و افزایش مصرف برق در سطح کشور و استان و از سوی دیگر ناترازی تولید و مصرف انرژی، نیازمند همکاری کلیه مشترکان استان در عبور از پیک بار تابستان سال جاری هستیم که در این زمینه رابطان روابط‌عمومی‌ می‌توانند نقش مؤثری داشته باشند و ضمن برقراری ارتباط مؤثر با مردم و رسانه‌ها، به گذر موفق از پیک بار سال جاری کمک نمایند.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، روابط‌عمومی را پلی در جهت برقراری ارتباط مستمر با بیرون از سازمان به خصوص مشترکان برق توصیف کرد و افزود: نقش روابط‌عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و ذی‌نفعان بیرون از سازمان و دستگاه‌های اجرایی انکارناپذیر است و روابط عمومی با عملکرد خوب و اثرگذار خود می‌تواند در حفظ و تعالی شرکت و انعکاس خدمات شبانه روزی همکاران در حوزه‌های مختلف مؤثر و مفید باشد. کریمی‌فرد توجه به افکار عمومی و بازخورد رضایتمندی یا نارضایتی مشترکان از دستگاه‌های خدمت‌رسان از جمله صنعت برق استان را از دیگر موارد مهم در حوزه روابط‌عمومی‌ها عنوان کرد و بیان داشت: همکاران روابط‌عمومی بایستی بر اوضاع و شرایط پیرامون خود مشرف بوده و با رصد پیوسته شرایط و شناسایی به موقع موانع و چالش‌های مختلف، مدبرانه در جهت برون رفت از معضلات و مشکلات راهکارهایی ارائه دهند. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود، بر بهره‌مندی از روش‌ها و ابزارهای اطلاع‌رسانی نوین و همچنین استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در انتقال و انعکاس اخبار، دستاوردها، اقدامات و خدمات انجام شده در شرکت در راستای خدمت‌رسانی مطلوب و شایسته به مردم تأکید کرد و ابراز داشت: از آنجا که روابط‌عمومی نقش کلیدی در انعکاس عملکرد و دستاورد شرکت و پیشبرد اهداف ایفا می‌کند، ضرورت دارد تا با بهره‌گیری از تجهیزات و دانش روز، برای تقویت ارتباط هرچه بهتر با مخاطبان و همچنین انعکاس فعالیت‌ها، عملکرد و اقدامات مطلوب شرکت در درون و برون شرکت 
تلاش نماید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی