[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

در حوزه دشمن‌شناسی باید به‌روز باشیم، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس گفت: وظیفه ما در جنگ روایت‌ها این است که ابتدا دشمن را به‌خوبی بشناسیم و در حوزه دشمن‌شناسی همواره به‌روز باشیم تا بتوانیم با بالابودن آگاهی و بصیرت خود، روایت‌های صحه را از ناصحه تشخیص دهیم و از این جنگ ترکیبی سربلند بیرون بیاییم.
محمد جباریان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: امروز باید در مقابل شیوه‌های پیچیده تهاجم دشمنان هوشیار و جدی باشیم و به‌صورت کاملاً علمی، دقیق، به‌روز و همه‌جانبه با هرگونه نفوذ مقابله کنیم.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس با بیان اینکه با پیشرفت علم، فناوری و توسعه بشری رسانه‌ها جایگاه خود را در گردش اطلاعات در بین مردم پیدا کرده‌اند، افزود: یکی از اهداف اصلی دشمن در رسانه‌های معاند و به‌خصوص در فضای مجازی و برخی از رسانه‌های اجتماعی در جنگ روایت‌ها، وارونه‌سازی، تحریف حقایق، نمایش مبهم و مخدوش آینده و برعکس جلوه دادن واقعیت‌هایی است که در حال حاضر وجود دارد.
جباریان اضافه کرد: اگر ما نتوانیم حقایق مربوط به جامعه خود را به‌درستی روایت کنیم، دشمن در کمین آماده است تا آن را به هر شکلی که می‌خواهد روایت و بازخوانی کند.
وی افزود: اگر جنگ روایت‌ها را دست کم بگیریم، اذهان و قلوب مردم با روایت‌های ساخته‌شده توسط دشمن تسخیر می‌شود و اگر این اتفاق روی بدهد، مردم نسبت به حکومت بی‌اعتماد، ناامید و ناراضی خواهند شد.
این مقام مسئول یادآور شد: در جنگ روایت‌ها کسی پیروز میدان است که نخستین روایت را در زمان مناسب و با جذابیتی هنرمندانه و زیبا به افکار عمومی تزریق و برای مردم روایت کند.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس اظهار کرد: وظیفه ما در جنگ روایت‌ها این است که ابتدا دشمن را به‌خوبی بشناسیم و در حوزه دشمن‌شناسی همواره به‌روز باشیم تا بتوانیم با بالابودن آگاهی و بصیرت خود، روایت‌های صحه را از ناصحه تشخیص دهیم و از این جنگ ترکیبی سربلند بیرون بیاییم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی