[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پروژه‌های عمرانی بر مدار آبادانی، روزنامه شیراز نوین

زارعی عضو شورای شهر و ناظر منطقه، از پروژه‌های عمرانی منطقه شش 
بازدید کرد.
به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه 6، به‌منظور پیگیری و رصد روند اجرایی پروژه‌های عمرانی منطقه، زارعی از پروژه‌های فعال در سطح منطقه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.
زارعی در حاشیه این بازدید که با حضور قادری شهردار منطقه 6 و معاونان منطقه صورت گرفت، افزود: هدف از بازدیدهای میدانی پروژه‌های عمرانی مناطق، تسریع در روند اجرا و رفع مشکلات احتمالی این پروژه‌هاست تا با بهره‌برداری در زمان مقرر امکان استفاده شهروندان فراهم گردد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش شورای شهر و شهرداری اجرای پروژه‌هایی است که با مطالبات مردم هم‌راستا باشد.
زارعی در بازدید از پروژه پارک محله‌ای تازه‌احداث در شهرک جوادیه گفت: این پروژه 4هزار مترمربع مساحت دارد و شامل امکاناتی نظیر فضای بازی کودکان، سکوی نشیمن، مبلمان شهری، نورپردازی و روشنایی است و حدود 27 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
قادری افزود: به‌منظور افزایش ایمنی تردد شهروندان، پل عابر پیاده در شهرک جوادیه و لاله به طول عرشه ۱۲۶ متر و ارتفاع ۶ متر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال احداث است.
شهردار منطقه 6 در ادامه گفت: برای داشتن شهری که مردم به آن تعلق خاطر داشته باشند و احساس آرامش کنند، لازم است شهروندان دلسوزانه احساس مسئولیت کرده و در راستای رفع مشکلات و نیازهای شهر با ارائه ایده‌های خلاق و قابل‌اجرا، در ساختن شهر نقش داشته باشند. قادری اعلام کرد: شهرداری برای خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز شهر شیراز آمادگی کامل دارد.
قادری با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا نیز گفت: زیرسازی، آسفالت کوچه‌ها و معابر، اجرای عملیات جدول‌گذاری، کانیوا و تک‌لبه، ایمن‌سازی معابر، زیباسازی، اجرای طرح‌های هندسی ترافیکی، لوله‌گذاری و هدایت آب‌های سطحی شهرک جوادیه و همچنین عملیات نصب پل هوایی عابر پیاده در کمربندی مجاور خیابان شهید حشمت‌اله دینکانی توسط شهرداری منطقه ۶ در دستور کار قرار دارد. همچنین به جهت تسهیل در عبورومرور و ایمن‌سازی محور کمربندی شیراز و در راستای اجرای تفاهم‌نامه بین شهرداری شیراز و اداره‌کل راهداری استان فارس، طرح تراش و ترمیم و اجرای روکش آسفالت کمربندی توسط شهرداری شیراز در محدوده منطقه شش در حال اجراست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی