[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شهردار منطقه ۷ شیراز: تمرکز بر محرومیت‌زدایی است، روزنامه شیراز نوین

جشن مردمی به مناسبت هفته شیراز در سهل‌آباد برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه 7، جشن مردمی به مناسبت هفته شیراز در محله سهل‌آباد با همکاری شهرداری منطقه 7 و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با حضور شهردار منطقه، معاونان و مسئولان، یاوران شورای محلات و شهروندان در سهل‌آباد برگزار شد.
اکبری در این مراسم ضمن تبریک روز شیراز گفت: با فرارسیدن ۱۵ اردیبهشت مصادف با روز شیراز، برنامه‌های متنوع توسط شهرداری در مناطق یازده‌گانه برگزار می‌شود و این مراسم نیز به همین مناسبت با همکاری منطقه و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برگزار شد.
شهردار منطقه 7 با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در سطح منطقه هفت گفت: پروژه‌های عمرانی بسیاری با توجه به نیاز در سطح منطقه و همچنین نیاز محلات اعم از لوله‌گذاری کانال‌های روباز، زیرسازی و آسفالت معابر و کوچه‌ها، مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس، احداث پل عابر پیاده اتصال کوشکک به ماه‌فیروزان، احداث بزرگ‌راه شهید استوار، ساخت ایستگاه‌های آتش‌نشانی، احداث پارک و خانه محله کوشکک، آرام‌سازی بولوار تخت‌جمشید و...  در حال اجرا می‌باشد و پروژه‌های زیادی نیز در سال گذشته به اتمام و بهره‌برداری رسید.
اکبری با بیان این مطلب که در محله سهل‌آباد نیز کوچه‌ها و معابر که نیاز به زیرسازی و آسفالت داشتند کارشناسی شده و در دستور کار قرار گرفتند و در تعدادی از آنها عملیات آسفالت به اتمام رسیده است و تعدادی نیز آماده آسفالت می‌باشد، ادامه داد: با توجه به اهمیت بهسازی و زیباسازی محلات طرح «خیابان الگو» در بولوار شهید سادات در سهل‌آباد در دستور کار قرار گرفته که اقداماتی از قبیل زیباسازی، ایمنی، آسایش، دسترسی آسان برای افراد پیاده اعم از کودکان، افراد مسن و... انجام خواهد شد. شهردار منطقه 7 گفت: در این طرح به وضعیت ساختاری، هندسی و ظاهری جداول، بهسازی و توسعه فضای سبز، کاشت گل و گیاه متناسب با موقعیت جغرافیایی، آسفالت‌، همسطح‌سازی پیاده‌روها، خط‌کشی‌ مسیر، سردر و نمای مغازه‌ها، رنگ‌آمیزی و نقاشی دیواری جداره‌ها، تابلو و علائم راهنمایی ‌و‌ رانندگی و روشنایی مسیر و... برای الگوسازی در زمینه زیباسازی در حال انجام است.
اکبری تصریح کرد: عملیات بهسازی و زیباسازی رفوژ وسط بولوار شهید سادات با ایجاد مسیر پیاده‌راه و بهسازی فضای سبز و همچنین عملیات همسطح‌سازی مسیر پیاده‌راه در دست اقدام است و تلاش خواهیم کرد تا دو ماه آینده بتوانیم تمامی اقدامات زیباسازی این بولوار را به اتمام برسانیم و تقدیم شهروندان گردد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی