[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

انتخابات دور دوازدهم مجلس کلید خورد ، روزنامه شیراز نوین

وزیر کشور احکام رؤسای کمیته‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات کشور را صادر کرد. به گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز چهارشنبه در این احکام، محسن اسلامی، افشار دارابی، محسن حقیقت، میکائیل راسخی، امیر شجاعان و علیرضا احمدی را به ترتیب به‌عنوان دبیر، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی، رئیس کمیته حراست و استعلامات، رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، رئیس کمیته فناوری اطلاعات و رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات کشور تعیین کرد.
بر اساس حکم وزیر کشور، رؤسای کمیته‌های مزبور در ستاد انتخابات کشور عضویت دارند. وحیدی همچنین در احکام دیگری، هاشم کارگر را به‌عنوان عضو ستاد انتخابات کشور و محمدمهدی عارف‌پور را به‌عنوان رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات تعیین کرد.
بر اساس این احکام، رؤسای کمیته‌های تخصصی مکلف شدند ضمن هماهنگی و همکاری با رئیس ستاد انتخابات کشور، تمامی امکانات و ظرفیت‌ها را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به کار گیرند.
پیش‌تر، وزیر کشور در حکمی محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی این وزارتخانه را به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور برای برگزاری این انتخابات منصوب کرده بود.
وزیر کشور در احکام انتصاب رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد انتخابات کشور، اظهار امیدواری کرد: با اتکال به الطاف الهی و بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی و اتخاذ تمهیدات لازم و ضروری، بستر و زمینه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و در شأن و تراز ملت بزرگ ایران فراهم شود که در آن حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان به‌عنوان حق‌الناس برابر مرّ قانون و در فضایی توأم با نشاط و آرامش رعایت شود.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره ۴ساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت‌ساله جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی