[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مدرسان مدارس امین آموزش دیده باشند، روزنامه شیراز نوین

دکتر ایمانیه در جلسه با مدیران حوزه علمیه استان، انجام طرح‌های پژوهشی را برای حل مشکلات کشور و استان ضروری خواند و افزود: انجام طرح‌های پژوهشی به شرط کاربردی‌بودن، در حل مشکلات کشور مؤثر است.
به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در جلسه با مدیران حوزه علمیه استان، بر لزوم فعالیت فرهنگی و تربیتی مبلغان علوم دینی در مدارس تأکید کرد و گفت: طرح مدارس امین می‌تواند بخشی از نیازهای مدارس در این حوزه را مرتفع سازد و جبران‌کننده برخی از کاستی‌های گذشته شود؛ البته مجدداً اصرار دارم که مدرسان اعزامی به مدارس امین باید به‌صورت ویژه آموزش دیده باشند.
 استاندار فارس در ادامه سخنان خود، به مشکلات سخت‌افزاری مراکز علوم دینی نیز اشاره کرد و افزود: با جدیت به‌دنبال اجرای طرح مولدسازی هستیم و این موضوع صرفاً منحصر به یک یا چند دستگاه نیست؛ می‌توان با اجرای صحیح این طرح برخی از مشکلات سخت‌افزاری دستگاه‌ها را حل کرد.
دکتر ایمانیه، تأمین مسکن مناسب را یکی از تعهدات دولت سیزدهم در قبال مردم عنوان کرد و گفت: آمادگی داریم همانند سایر گروه‌ها در صورتی که افراد واجد شرایط، به تفکیک شهرستان معرفی شوند، اقدامات لازم را برای آنها در قالب طرح نهضت ملی جهش مسکن انجام دهیم.
استاندار فارس، تأمین منابع پایدار را برای برخی از فعالیت‌ها ضروری خواند و افزود: محقق‌شدن این پیشنهاد تلاش مجدانه می‌خواهد؛ ایجاد ارزش افزوده و افزایش بهره‌وری از موقوفات، می‌تواند یکی از راه‌های تأمین منابع مالی برای مراکز علوم دینی و اسلامی باشد.
وی، اجرای طرح‌های کاربردی و آموزشی، با رویکرد علوم و معارف دینی در دستگاه‌های اجرایی را گامی مؤثر و مثمرثمر دانست و اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها، سازمان‌های اجرایی با مراکز علوم دینی همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.
دکتر ایمانیه انجام طرح‌های پژوهشی را برای حل مشکلات استان ضروری خواند و افزود: انجام طرح‌های پژوهشی به شرط کاربردی‌بودن، در حل مشکلات کشور مؤثر است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی