[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

در کنار مردم هستیم ، روزنامه شیراز نوین

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: سپاه پاسداران و بسیج، حلقه اتصال، همدلی و منشأ وحدت بین مردم هستند. به گزارش شیرازنوین به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی، چهارشنبه در آیین معرفی فرمانده جدید سپاه کازرون، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: امروز مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان فرزندان این نسل و فرزندان انقلاب اسلامی، رسالت دارد که در تمام عرصه‌هایی که کشور نیاز دارد، نقش‌آفرینی کند.
وی ادامه داد: البته این نقش‌آفرینی در تمام عرصه‌ها، به‌معنای دخالت در هر کاری یا موازی‌کاری یا تقابل با سایر مجموعه‌ها نیست؛ بلکه به این معناست که در کنار مردم و کارهایی که مردم در آنها فعالیت دارند، مانند کشاورزی در قالب جهاد سازندگی فعالیت می‌کند.
فرمانده سپاه فجر اظهار کرد: فلسفه حضور سپاه و بسیج با استفاده از ظرفیت‌های بی‌انتهای مردم در عرصه افتخارآفرینی، پیشرفت و دفاع از 
کشور است.
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: امروز با گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب، هنوز ۱۰هزار روستا در کشور فاقد آب آشامیدنی هستند که از این تعداد آب‌رسانی به 7هزار روستا ظرف مدت یک سال هدف‌گذاری شد که بخش عمده‌ای از آنها ظرف مدت ۱۰ ماه آب‌رسانی شدند.
سردار بوعلی افزود: در کنار این خدمات، آموزش‌های فرهنگی هم به‌عنوان یک هدف در حال انجام است که استان فارس به‌عنوان یکی از استان‌های برتر در این زمینه معرفی شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی