[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ارتقای گروه‌های جهادی به شصت گروه ، روزنامه شیراز نوین

 داور یزدانی- گروه شهرستان‌ها- ارسنجان
علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، در نشست خبری هفته بسیج سازندگی گفت: در سال گذشته در اعزام گروه‌های جهادی سازندگی، شاهد مشارکت سی گروه‌ جهادی بودیم که امسال این تعداد به شصت گروه ارتقا خواهد یافت.     
وی اظهار داشت: تعداد جهادگران خواهر و برادر که در این اردوهای جهادی مشارکت دارند، به بیش از ششصد نفر خواهد رسید که خدمات مختلفی در عرصه‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی و... ارائه خواهند کرد.                                              
سرگرد پاسدار علی قانع با اشاره به اینکه بسیج، نیروی مردمی است، افزود: بسیج در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برمی‌دارد و نقشی که بسیج در عرصه سازندگی ایفا می‌کند، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.  
وی تصریح کرد: بسیج سازندگی با حضور در بحث عمران و آبادانی، تاکنون فعالیت‌های قابل‌توجهی داشته و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نهادهای کشور، ظرفیت‌های زیادی برای حضور در عرصه‌های مختلف فراهم نموده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در ادامه افزود: اقدامات بسیج سازندگی در سه محور برگزاری اردوهای جهادی، اقتصاد مقاومتی و عمرانی و محرومیت‌زدایی است که می‌توان در بحث اردوهای جهادی به ارائه خدمات به محرومان، احداث و تعمیر مساجد، آب‌رسانی، بازسازی مزار شهدا، احداث سرویس بهداشتی، تعمیر و مرمت مدارس، دیوارنویسی، تعمیر میز و صندلی مدارس اشاره کرد.
سرگرد پاسدار علی قانع خاطرنشان کرد: ایجاد صنایع تبدیلی، ایجاد نهضت مسجدسازی، ایجاد اشتغال، اعزام اردوهای هجرت و جهادی به مناطق محروم، کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست و بیماران صعب‌العلاج نیز از دیگر محورهای فعالیت اردوهای جهادی است که به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی