[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهردار منطقه ۷ شیراز: ۱۱ پروژه در قالب محرومیت‌زدایی در سال جاری در سطح منطقه ۷ اجرایی می‌شود، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه هفت شیراز گفت: با توجه به اینکه در سال گذشته ۱۳ پروژه محرومیت‌زدایی در سطح منطقه هفت اجرایی شده و بیشتر پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته است، تلاش خواهیم کرد تا در سال جاری ۱۱ پروژه محرومیت‌زدایی را نیز به مرحله اجرایی برسانیم.
به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه هفت، جلسه بررسی و معرفی پروژه‌های جدید محرومیت‌زدایی در محلات سطح منطقه هفت با حضور اکبری شهردار منطقه، معاونان و مسئولان منطقه و یاوران شورای محلات برگزار شد.
شهردار منطقه هفت در این جلسه با بیان این مطلب که در سال گذشته در سطح منطقه هفت، ۱۳ پروژه محرومیت‌زدایی تعریف شد که با توجه به اهمیت موضوع، پروژه‌هایی که اهمیت بسیار زیادی داشتند بر اساس اولویت به مرحله اجرایی رسیدند، ادامه داد: عملیات لوله‌گذاری کانال‌های روباز در سطح منطقه از پروژه‌های محرومیت‌زدایی است که در بولوار اتحاد انتهای کوچه ۶۳ و ۸۹ محله دستخضر و سهل‌آباد در دستور کار قرار گرفته است.
این مقام مسئول تصریح کرد: بهسازی و آسفالت بیشتر محلات کم برخوردار اعم از سهل‌آباد، دستخضر، ولایت، اتحاد و... در سطح منطقه در حال اجرا می‌باشد و بیشتر کوچه‌های خاکی در سطح منطقه نیز زیرسازی و آسفالت گردید. شهردار منطقه هفت گفت: مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در محلات وزیر آباد و احمدآباد، احداث پل عابر پیاده اتصال کوشکک به ماه‌فیروزان روی رودخانه، تملک املاک مورد مسیر حسین‌آباد سر تل نیز از دیگر پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سطح منطقه هفت می‌باشد که بیشتر پروژه‌ها در حال اجرا می‌باشد و تعدادی نیز در حال قرارداد با پیمانکار است که در کمترین زمان ممکن نسبت به اجرای آن اقدام خواهد شد.
اکبری ادامه داد: ۱۱ پروژه در قالب محرومیت‌زدایی در سال جاری اعم از لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی بلوار نصر شرقی از کوچه ۲۸ تا ۳۵ و اراضی حاج مصلح در سهل‌آباد، تملک و احداث خانه محله در شهرک دستخضر، زیرسازی و آسفالت معابر بلوار ولایت، بولوار اتحاد، سهل‌آباد و احمدآباد صغاد، پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی بولوار ولایت و سهل‌آباد، احداث بوستان و خانه‌محله و همچنین احداث ورزشگاه (اراضی دکتر بهبهانی) در وزیرآباد تعریف شده است که آمادگی کامل داریم تا پروژه‌هایی را که در خصوص محرومیت‌زدایی در سطح منطقه تعریف می‌شود، بر اساس اولویت به مرحله اجرایی برسانیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی