[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

درخشش دختران فارس در دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور، روزنامه شیراز نوین

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: دختران فارس، دو مدال طلا و یک مدال برنز سی‌وهفتمین دوره رقابت‌های دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور را از‌ آن خود کردند.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، مجید صباغ‌زاده گفت: در این رقابت‌ها که در تاریخ ۱۷ الی ۱۹ اردیبهشت در تهران و تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک IPC برگزار گردید، دختران فارس با کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز به‌کار خود پایان دادند.
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان فارس ادامه داد: این دوره از مسابقات قهرمانی کشور که انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات پاراآسیایی هانگژو نیز می‌باشد با حضور تمام مدعیان در رشته‌های مختلف دو و میدانی برگزار شد.
صباغ‌زاده افزود: خوشبختانه، بانوان فارس مزد تلاش دوساله خود را به‌دست آوردند و فاطمه تقی‌پور در ماده پرتاب دیسک کلاس f55، مدال طلا و نیلوفر دشتی در ماده پرتاب کلاب کلاس f51 مدال طلا را کسب نمودند و فاطمه بازیار در ماده پرتاب دیسک کلاس f56، صاحب مدال برنز شد.
همچنین وی از زحمات مربی تیم، آرام معمر در این رقابت‌ها تشکر نمود.
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین فارس تأکید کرد: تیم دو و میدانی بانوان جانبازان و معلولین استان فارس با برنامه‌ریزی مدون، به‌صورت مستمر و همه‌روزه در ورزشگاه یادگار امام(ره) مشغول به تمرین می‌باشند و از عموم علاقه‌مندان به این رشته ورزشی، جهت فعالیت دعوت به‌عمل می‌آوریم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی