[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

سوم خرداد، فتح خرمشهر ، روزنامه شیراز نوین

کوشکی: دفاع مقدس حلقه پیوند ساحت‌های مختلف و بنیان نظام اسلامی و انقلابی است
به گزارش ایسنا، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ضمن تشریح برنامه‌های استانی گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، تأکید کرد که دفاع مقدس حلقه پیوند ساحت‌های مختلف و بنیان نظام اسلامی و 
انقلابی است.
سردار پاسدار سعید کوشکی جهرمی یکشنبه ۲۴ اردیبهشت در جلسه شورای اداری فارس گفت: فارس به‌لحاظ حضور و تأثیرگذاری در دوران دفاع مقدس رتبه سوم، اما در گرامیداشت و استفاده از این ظرفیت عظیم رتبه ٢٣ و ٢٤ را دارد. مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس خطاب به مسئولان گفت: هرکجا به ارزش‌های شهدا تأسی پیدا کرده‌اید، هم برای خود و هم برای جامعه برکت داشته است.
وی همچنین به راه‌اندازی ستاد استانی برای گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی اثرگذار پیش‌بینی شده که البته مدیران دستگاه‌های اجرایی هم باید تلاش کنند برای عمومیت بیشتر، این برنامه‌ها در فضاهای باز و تفرجگاه‌ها اجرایی شوند.
سردار کوشکی در خصوص برنامه‌های این ایام گفت: برگزاری صبحگاه مشترک در سوم خرداد در پادگان امام حسین(ع) با محوریت سپاه فجر فارس، تجلیل از فاتحان سوم خرمشهر، انجام تبلیغات محیطی در خیابان‌ها و شهرها، برگزاری جشن پیروزی و فتح خرمشهر، اجرای برنامه تبیینی دلایل ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر، برگزاری اردوهای خانوادگی در موزه فرهنگی دفاع مقدس، شناسایی و افتتاح پروژه‌های عمرانی و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، به‌ویژه کسانی که در فتح خرمشهر حضور داشتند، از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.
او تأکید کرد: یاد و خاطره رشادت‌ها در ادارات استان در دستور کار قرار گیرد و به‌راحتی از کنار آن عبور نشود و در همین راستا در سامانه‌ای که معرفی خواهد شد، برنامه‌های دستگاه‌ها برای ارزیابی عملکرد ثبت شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در خاتمه سخنان خود ابراز امیدواری کرد که در سفر دوم ریاست‌جمهوری در حوزه دفاع مقدس، با یک نگاه ویژه عقب‌ماندگی‌ها جبران شوند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی